برگزاری ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی در نهاوند

مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند از برگزاری ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی در این شهرستان خبر داد.

 در تقویم رسمی کشور، ۲۴ آبان ماه روز کتاب و کتاب‌خوانی است و از این روز تا ۳۰ آبان در سراسر کشور هفته کتاب برگزار می‌شود.

میلاد امینیان گفت: امسال هفته کتاب کتابخوانی و کتابدار با عنوان ما همانیم که می‌خوانیم از ۲۱ تا ۳۰ آبان آغاز بکار کرده است.

مدیرکتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند از برگزاری ۱۵۰ عنوان برنامه در سطح کتابخانه‌های شهرستان خبر داد و گفت: شهرستان نهاوند دارای ۱۱ باب کتابخانه است که در این کتابخانه‌ها ۱۲۵ هزار عنوان کتاب موجود می‌باشد.

امینیان گفت: در هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی نشست‌های تخصصی در این حوزه‌ها برگزار می‌شود که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، همزمان با هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی از دو کتاب تخصصی «محاسبات ریاضی» و «قانون اساسی» از دو مولف کیانی و فیروزانی با محوریت کودک و نوجوان با حضور مسئولین و کتابداران و نویسندگان رونمائی می‌شود.

او با اشاره به اینکه هر ساله یک روز علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند به صورت رایگان عضو کتابخانه‌ها شوند، گفت: علاقه مندان می‌توانند ۲۴ آبان به صورت رایگان عضو کتابخانه‌های سراسر کشور شوند.

مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهاوند در خاتمه از برگزاری مسابقه‌ی کتاب خوانی مجازی در هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد و گفت: مسابقه‌ی کتاب خوانی با محوریت کتاب مسئله‌ی حجاب استاد شهید مطهری از از ۲۱ آبان ماه تا دهم آذرماه به صورت مجازی در سطح شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.