برگزاری نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان در اسدآباد

مسئول کانون پرورش فکری کودک و نوجوان اسدآباد از برگزاری نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در این شهرستان خبر داد.

مژگان هادی گفت: نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با ۱۸۰ عنوان کتاب از ۲۲ آبان ماه در محل کانون پرورش فکری شهرستان بر پاشده که این نمایشگاه تا پایان هفته کتاب ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به تخفیف ۵۰ تا ۶۰ درصدی قیمت کتاب‌های این نمایشگاه و عرضه کتاب‌های نمایشگاه با قیمت روی جلد، گفت: تمامی کتاب‌های نمایشگاه کودک و نوجوان شهرستان مربوط به انتشارات کانون بوده و با قیمت پنج تا ۲۰ هزار تومان به دوستداران و علاقمندان به کتاب عرضه می‌شوند.

مسئول کانون پرورش فکری کودک و نوجوان اسدآباد همچنین از ۱۰ برنامه شاخص به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در حوزه کودک و نوجوان این شهرستان توسط کانون پرورش فکری اسدآباد خبر داد و گفت: نمایش فیلم برای جامعه هدف کودک و نوجوان، عکاسی با موضوع کتابخوانی و کتابدار، ساعت خوش کتابخوانی، معرفی کتاب، جشن کتاب، سفال‌گری و کاردستی با موضوع کتاب از جمله برنامه‌های در حال اجرا در هفته کتاب و کتابخوانی در حوزه کودک و نوجوان این شهرستان است.

هادی همچنین با اشاره به افتتاح کتابخانه مدرسه کودک و نوجوان مدرسه بانو رضایی اسدآباد در هفته کتاب، گفت: کتابخانه کودک و نوجوان این مدرسه با اهداء ۳۰۰ جلد کتاب توسط کانون پرورش فکری شهرستان در هفته کتاب افتتاح خواهد شد.
او گفت: علاوه بر افتتاح کتابخانه کودک و نوجوان این مدرسه با حضور مسئولین شهرستان برنامه‌های فرهنگی دیگری به همین مناسبت در این مدرسه اجرا می‌شود که برنامه پیک امید شامل سفال‌گری، قصه‌گویی، نمایش را می‌توان از جمله این برنامه‌ها برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.