هشدار دامپزشکی کردستان:

از فروشندگان دوره گرد ماهی نخرید

دامپزشکی کردستان هشدار داد مردم ماهی مورد نیاز خود را صرفاً از مراکز مجاز و تحت نظارت دامپزشکی تهیه و از خرید از افراد دوره گرد و خودرو‌های عرضه کننده پرهیز کنند.

با توجه به نقش اداره کل دامپزشکی استان کردستان در تامین سلامت فرآورده‌های خام دامی از جمله ماهی و آبزیان به اطلاع هم استانی‌های عزیز می‌رساند با توجه به دریافت گزارشاتی مبنی بر مسمومیت پس از مصرف ماهی‌های عرضه شده توسط افراد دوره گرد و خودرو‌های عرضه کننده، از شهروندان عزیز درخواست می شود در تهیه ماهی مورد نیاز خود صرفاً به خرید از مراکز مجاز و تحت نظارت دامپزشکی روی آورده و به هیچ وجه از افراد دوره گرد و خودرو‌های عرضه کننده ماهی، خرید نکنند.

از آنجایی که خودرو‌های دوره گرد فروش ماهی نمی‌توانند امکانات مورد نیاز برای حمل و نگهداری ماهی را فراهم کنند و فاقد مجوز حمل بهداشتی از سوی اداره دامپزشکی مبداء می‌باشند، لذا سلامت ماهی‌های عرضه شده به هیچ عنوان مورد تائید این اداره کل نبوده و احتمال فساد و آلودگی در این ماهی‌ها بالاست.

 عموم هم استانی‌های عزیز درخواست می‌شود هر گونه تخلف بهداشتی مربوط به تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی از جمله ماهی را به سامانه پیغام گیر شبانه روزی ۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان کردستان اطلاع رسانی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۷ ۲۵ آبان ۱۴۰۱
سلام در تهران هم هستند . بنده دو روز پشت سر هم در محدوده پیروزی مشاهده کردم که زیاد هم می فروختند .
Iran (Islamic Republic of)
مجیییید
۱۷:۱۸ ۲۴ آبان ۱۴۰۱
متأسفانه نه فقط در کردستان، که در این سمت ایران هم این معضل رو داریم. تو شهر نیشابور حاشیه بلوار .... یک فروشنده دوره گرد ماهی با وانت نیسان هر روز ماهی می فروشه به اسم ماهی تازه و بهداشتی !