هلال احمر استان زنجان بیش از ۱۰ هزار عضو در حوزه جوانان دارد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال احمر زنجان در حوزه جوانان بیش از ۱۰ هزار عضو دارد که در برنامه‌های شاخص یاریگر این مجموعه هستند. اند و اعضای جوانان از پنج تا ۳۵ سال هستند.

قاسم موسوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: شامگاه دوشنبه در جمع اعضای جوان جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: اعضای جوانان این جمعیت در سنین پنج تا ۳۵ سال هستند که این اعضا در سال‌های شیوع کرونا به نحو قابل توجهی در مهار و پیشگیری از شیوع این بیماری کمک حال هلال احمر بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهار داشت: این اعضا در اوایل شیوع ویروس کرونا، غربالگری و تب سنجی مسافران ورودی به استان را برعهده داشتند و این خدمات را بدون هیچ چشم داشتی ارائه کردند.

موسوی خاطرنشان کرد: در ادامه پیشگیری از شیوع این بیماری اعضای جوانان دختر و پسر، طرح حاج قاسم سلیمانی، آمران سلامت، ناظران سلامت تا مرحله واکسیناسیون شهروندان را در سالن ورزشی هلال احمر اجرا کردند.

وی ادامه داد: اعضای جوانان هلال احمر استان در دسته‌های عزاداری حسینیه اعظم و زینبیه اعظم و هیات‌ها و دسته‌های عزاداری در توزیع ماسک و راهنمایی شهروندان برای جلوگیری از شیوع بیماری کووید - ۱۹ مشارکت جدی داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از همه اعضای حاضر در جلسه که بدون هیچ چشم داشتی در طرح‌های مختلف حوزه جوانان مشارکت دارند، قدردانی کرد.

موسوی تاکید کرد: رویکرد برنامه‌های هلال احمر، آموزش مشارکت در فعالیت‌های جامعه و مهارت‌های بهتر زیستن به عموم مردم است تا برای مقابله با حوادث آماده باشند.

وی اظهارداشت: نتیجه همه این آموزش‌ها افزایش تاب آوری در جامعه است که در هلال احمر برای این مهم تلاش می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.