ایجاد اشتغال و تأمین مسکن؛ اولویت‌های بهزیستی برای معلولان

مدیرکل بهزیستی استان سمنان، ایجاد اشتغال پایدار و تأمین مسکن مناسب را از اولویت‌های اصلی بهزیستی برای جامعه هدف معلولان دانست.

محمود منطقی، مدیرکل بهزیستی استان سمنان در نشست تخصصی و هم‌اندیشی انجمن‌ها و مؤسسات غیردولتی تحت نظارت بهزیستی گفت: ایجاد فرصت برای جامعه هدف دارای معلولیت موضوعی است که باید همواره دنبال و مورد پیگیری قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در این راه، باید از کلیه ظرفیت‌های قانونی موجود استفاده شود و چالش‌ها، موانع و محدودیت‌ها در خصوص اجرای هر چه بهتر قانون حمایت از افراد دارای معلولیت موردبررسی و رسیدگی قرار گیرد تا موانع و مشکلات برطرف شود.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان پیگیری، کاهش و برطرف کردن مشکلات و موانع جامعه هدف معلولان را یکی از اهداف و برنامه‌های سازمان بهزیستی برشمرد و ایجاد اشتغال پایدار و مسکن مناسب را از اولویت‌های اصلی بهزیستی دانست.

منطقی ادامه داد: شرکای اجتماعی، بازوان توانمند بهزیستی در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف هستند و لازم است به‌منظور ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات بین بهزیستی و بخش غیردولتی تعامل باشد تا بتوانیم با همفکری و استفاده از تجربیات، دریافت انتقادات و پیشنهادات گام‌های بلند، مؤثر و پایدار برداریم.

وی افزود: باید تلاش شود تا به‌منظور ارتقای سطح خدمات ارتباط بین بهزیستی و انجمن‌ها و انجمن‌ها و معلولان بیش از پیش تقویت شود؛ چراکه ارائه به جامعه هدف از اولویت‌هاست و هر چه در این موضوع اقدام اجرایی صورت پذیرد، شاهد افزایش رضایتمندی جامعه هدف خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار