کشف پارچه قاچاق میلیاردی

سرهنگ بهرامی گفت: عوامل گشت پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی حسن آباد فشافویه به یک دستگاه پژو پارس مشکوک شدند.

سرهنگ هدایت بهرامی گفت: عوامل گشت پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی حسن آباد فشافویه به یک دستگاه پژو پارس سفید که در مسیر مخالف به سمت تهران در حرکت بود مشکوک و پس از تعقیب و مراقبت نامحسوس مشخص شد که دستگاه تریلر ۱۸ چرخ کمپرسی به دنبال خودروی شخصی در حرکت است.

وی افزود: پلیس با رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی و با استفاده از علائم هشدار دهنده، کامیون مذکور را متوقف و در بازرسی از خودرو مشخص شد کامیون حامل ذرت دامی بوده و از مبدا استان خوزستان، شهرستان اندیمشک به مقصد تهران در حرکت بوده است.

بهرامی گفت: پس از بازرسی از قسمت بار و زیر چادر خودرو مقادیری پارچه خارجی کشف و مشخص شد که کالا‌ها مربوط به فردی به نام چنگیز است که از خوزستان بارگیری شده و با اسکورت صاحب کالا که همان خودروی پژو پارس بود به سمت تهران حرکت کرده و قرار بود در کهریزک بار را تحویل دهد.

وی با بیان اینکه راننده فاقد اسناد و مدارک گمرکی بود گفت: کامیون به همراه راننده به مقر پلیس منتقل شد و ارزش ریالی کالا‌های کشف شده که هزار رول پارچه ساخت کشور چین بود، ۶۰ میلیارد ریال برآورد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار