امام جمعه خرمشهر:

مردم با راهپیمایی ۱۳ آبان به دشمن سیلی زدند

حجت الاسلام عادل پور گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان با وجود اغتشاشات سیلی به دهان دشمن بود.

حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر در نماز عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه با اشاره به راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: مردم ایران امسال به رغم تبلیغات منفی رسانه‌های معاند و اغتشاشات موجود در کشور با حضور پرشور خود سیلی محکمی به دهان دشمنان و آمریکا زدند و برای همه روشن شد آمریکا پشت تمام این فتنه‌ها است.

او به سالروز شهادت حاج حسن تهرانی مقدم در سال ۹۰ اشاره کرد و گفت : شهیدی که با تلاش شبانه روزی توانست ایران را در امر قدرت موشکی به جهان معرفی کند.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به آزمایش موشک مافوق صوت ایران گفت: امروز موشک‌های قاره پیمای ما قدرت این را دارند تا پایگاه‌های آمریکا را در خاک خود امریکا هدف قرار دهند و این چیزی نیست جز اقتدار نظامی و موشکی ایران اسلامی.

حجت الاسلام عادل پور با اشاره به سالروز تدوین قانون اساسی در کشور گفت: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مردمی است و تنها قانون اساسی در جهان است که بعد از یک انقلاب به سرعت تدوین و با انتخابات با تایید مردم به تصویب رسید.

او از مسولان برای آمادگی با آبگرفتگی همزمان با فصل بارندگی تاکید کرد و گفت: در این روز‌ها لازم است وسایل نقلیه عمومی از سوی شهرداری و منطقه آزاد اروند و شرکت‌ها برای تسهیل در تردد دانش آموزان مهیا شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.