تکفیری ها دام خود را برای نوجوانان پهن کرده اند

امام جمعه خرمشهر گفت : تکفیری ها به دنبال ایجاد قساوت قلب در میان نوجوان ها هستند.

حجت الاسلام محمدجواد عادل پور امام جمعه خرمشهر در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی جمعه با اشاره به عمق فاجعه شیراز گفت: افزود: تکفیری‌ها در حال کار کردن بر روی نوجوانان هستند تا آن‌ها را به قساوت قلب برسانند پس فضای مجازی را جدی بگیرید و مواظب نوجوانان خود باشید.

به گفته او این قساوت قلب دشمن نتیجه تربیت بد و القای تنفر و آموزه‌های باطل است و هر جنایتی که به این شکل در دنیا در حال رخ دادن است از آمریکا و اسرائیل سرچشمه می گیرد.

این مسئول گفت : دشمنان پس از شکست از ایران مستقل و اسلامی و اسکتبار ستیز به دنبال گسل‌های مذهبی و اقدامات تروریستی هستند.

خطیب جمعه خرمشهر تاکید کرد: امروز هر کس بر اختلافات دامن بزند، بداند در زمین دشمن بازی می‌کند و دشمنان می‌خواهند هر روز ایران اسلامی شاهچراغ باشد.

حجت الاسلام عادل پور در جمع نمازگزاران در مسجد جامع خرمشهر مسئولیت خواص و نخبگان را مهم دانست و خواستار هوشیاری بیشتر آن ها شد .

او از مسئولان کشور خواست عاملان این جنایت را به سزای اعمالشان برساند.

امام جمعه خرمشهر در بخش دیگری از سخنانش در خصوص وضع آب هم گفت: گزارش‌ها حکایت از آن دارد که مخازن آب رو به کاهش است و پاییزی خشک پیش رو داریم و باید در زمینه مصرف آب صرفه جویی را در دستور کار خود قرار دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.