نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در مشهد آغاز به کار کرد

بیست و ششمین نمایشگاه صنعت ساختمان عصر سه‌شنبه با حضور فعالان این حوزه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به‌ کار کرد.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی به همراه سایر مسوولان بویژه فعالان عرصه صنعت ساختمان حضور داشتند.
معاون نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه با حضور ۴۳ شرکت از استان خراسان رضوی و ۶۱ شرکت از استانهای تهران، اصفهان، یزد، مرکزی، آذربایجان شرقی و غربی، قزوین، خراسان شمالی و جنوبی گشایش یافته است.
علی جلوه افزود: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه مصالح و تجهیزات ساختمانی، تاسیسات گرمایشی و سرمایشی، کاشی و سرامیک، شیر آلات بهداشتی، آسانسور و پله برقی است که در کنار آن هم سمینار و کارگاه آموزشی با همکاری سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی برگزار می‌شود.
وی آشنایی با جدید ترین دستاوردهای بخش ساختمان، تاسیسات، آسانسور، پله برقی و تجهیزات جانبی را از مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در مشهد عنوان کرد.
جلوه خاطر نشان کرد: بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی ساختمان مشهد در ۱۰ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی و در سالن های فردوسی، مفاخر،عطار و فضای باز این مجموعه بر پا شده است.
معاون نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز تا ۲۰ آبان ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل نمایشگاه بین‌المللی دایر است که پیش بینی می شود حدود ۴ هزار نفر بازدید کننده داشته باشد.
نمایشگاه بین‌المللی مشهد در سال ۱۳۷۷ با هدف تسهیل، توسعه صنعت و ترویج تبادل نمایشگاهی در زمینی به وسعت ۶۰۰ هزار متر مربع به‌ بهره‌برداری رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.