در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

افزایش تصادفات ناگوار در جاده هاى کشور/ لغزندگى جاده‌ها و بی توجهى رانندگان ٢ علت شایع!

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: لغزندگی جاده‌ها به همراه بی احتیاطی برخی رانندگان خطر تصادف‌های زنجیره‌ای را افزایش می‌دهد.

سرهنگ احمد شیرانى با اشاره به تصادفات و شروع فصل بارندگى اظهار کرد: شروع بارندگی‌ها در اکثر استان‌های کشور و تداوم آن تا چند روز آتی، وضعیت متفاوتی در رانندگی و سفر‌های جاده‌ای ایجاد کرده است.

وى افزود: متاسفانه در این ایام، بارندگی‌ها در شهر و جاده‌ها به علت وجود ذرات ریز و همچنین روغن در سطح آسفالت ناشی از تردد مستمر خودرو‌ها احتمال افزایش لغزندگی معابر و خطر بروز تصادفات فزونی می‌یابد.

سرهنگ شیرانى گفت: لغزندگی جاده‌ها به همراه بی احتیاطی برخی رانندگان خطر تصادف‌های زنجیره‌ای را افزایش می‌دهد.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا یاداور شد: در این ایام شاهد وقوع تصادفات ناگواری هم در بخش خودرو‌های سواری شخصی و هم در بخش حمل و نقل عمومی بار و مسافر بوده ایم که علت اصلی این حوادث بی توجهی رانندگان به لزوم کاهش سرعت در شرایط بارندگی و اتخاذ سرعت مطمئنه است.

وى تاکید کرد: در این شرایط لازم است رانندگان مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده‌ها رعایت احتیاط بیشتر و نیز رعایت فاصله طولی بیشتر با خودرو جلویی را در دستور کار خود قرار دهند و با سرعت مطمئنه که پایین‌تر از سرعت درج شده بر روی تابلو‌های مسیر است رانندگی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار