معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام:

امنیت و منافع ملی محل مماشات و معامله نیست

معاون سیاسی استاندار ایلام گفت: در اغتشاشات اخیر دشمن موضوع امنیت ملی را نشانه گرفته در حالی که بحث امنیت و منافع ملی محل مماشات و معامله نیست.

محمدسبحان حسنی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام امروز در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان با موضوع اغتشاشات اخیر کشور، با اشاره به اینکه ایران هزینه اقتدار و استقلال طلبی مقابل دنیای استکبار را می‌پردازد، گفت: اکنون زمان اتحاد همه مردم و مسوولان در دفاع از تمامیت ارضی، یکپارچگی، حمایت از امنیت و آرامش است.

وی ادامه داد: ایران به عنوان کشوری قدرتمند در همه عرصه ها، هزینه اقتدار و استقلال طلبی خود در برابر جهان سلطه را پرداخت می‌کند.

حسنی افزود: اکنون دشمن با تمام امکانات و نیروی خود به میدان آمده است تا ایران را به زانو درآورد، اما با اتحاد و انسجام مردم و جداسازی صف خود از اغتشاشگران، اینبار نیز به خواسته‌های شوم خود نرسیدند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ادامه داد: ایجاد اعتراضات صنفی برای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های صنفی هیچ مشکلی ندارد اگر این چند صدایی‌ها بر اساس چارچوب قانون و با آرامش و بدون جنجال‌های هنجارشکنانه باشد و مسوولان نیز باید پاسخگوی مطالبات بحق مردم باشند.

وی یادآور شد: در طول یکسال اخیر اعتراضات صنفی متعددی به نارسایی‌های اداری در سطح کشور داشته ایم، اما به آشوب کشیده نشده است، اما در مساله اخیر دشمن اصل نظام و یکپارچگی جغرافیایی و قومبتی کشور ما را نشانه گرفته است.

حسنی به موضوع نقش رسانه‌ها در اغتشاشات اشاره کرد: رسانه‌ها با استدلال و منطق با استناد به اسناد و مدارک، حوادث و دست‌های پشت پرده را ظریف و به درستی تحلیل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.