رفع موانع پیش روی ۲۵ واحد تولیدی و اشتغالزایی در چرداول

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: موانع پیش روی ۲۵ واحد تولیدی و اشتغالزایی در حوزه صنعت، کشاورزی و گردشگری در شهرستان چرداول رفع شد.

شهریار عباسی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در شهرستان چرداول برگزار شد، گفت: یکی از مسیر‌های تامین سرمایه برای ایجاد اشتغال، استفاده از ظرفیت بومی‌های سرمایه‌دار خارج از استان است که باید برای سرمایه‌گذاری در منطقه با آن‌ها رایزنی شود.

عباسی، بر استفاده‌ی فرمانداران از ظرفیت ستاد رفع موانع تسهیل تاکید کرد و افزود: با سفر به شهرستان‌های استان، مواردی که در ستاد‌های شهرستانی قابل رفع شدن نیست را در کارگروه استانی رفع موانع تولید بررسی خواهیم کرد.

معاون استاندار ایلام از ابلاغ مصوبه جدید هیأت دولت برای تسهیل سرمایه گذاری در کشور خبر داد و توضیح داد: مطابق این مصوبه، واحد‌هایی که تعدیل نیرو داشته‌اند در صورتی که نیرو‌ها را برگردانند، از یک سری مشوق‌های مالیاتی و بیمه برخوردار خواهند شد.

عباسی، یکی دیگر از مزیت‌های این مصوبه را استفاده رایگان از ظرفیت فضای مراکز فنی و حرفه‌ای اعلام کرد و گفت: در صورت توسعه واحد‌ها و ایجاد اشتغال از ظرفیت فضا‌های فنی و حرفه‌ای به صورت رایگان استفاده کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مطابق این مصوبه واحد‌های تولیدی برای تامین مواد اولیه می‌توانند از معافیت‌های گمرکی استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.