احکام برنامه ششم در حوزه سلامت و آسیب شناسی آن

سرپرست دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی معاونت توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت بررسی کارشناسی شده نقشه راه، ارکان ساختاری و فرآیندهای پیش رو را در تدوین لایحه قانون برنامه هفتم حوزه سلامت در ابعاد مختلف ضروری دانست.

سعید گودرزی ضمن اشاره به این که لایحه قانون برنامه هفتم حوزه سلامت مهمترین نقطه استراتژیک وزارت بهداشت است، خاطرنشان کرد: تهیه و تصویب دقیق و مسئولانه آن، گامی دیگر در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

او در ادامه بررسی کارشناسی شده نقشه راه، ارکان ساختاری و فرآیند‌های پیش رو را در تدوین لایحه قانون برنامه هفتم حوزه سلامت در ابعاد مختلف ضروری دانست.

گودرزی همچنین عنوان کرد: دبیرخانه تدوین لایحه برنامه هفتم حوزه سلامت در راستای تدوین این لایحه پس از تحلیل وضعیت موجود و آسیب شناسی برنامه‌های توسعه پیشین، نسخه اولیه بررسی‌ها و پیشنهادات در خصوص احکام برنامه هفتم کشور را ارائه کرده است.

او در پایان با اشاره به نتایج به دست آمده، عنوان کرد: ۸۱-۶۶ درصد از احکام برنامه ششم توسعه کشور در این مدت محقق شده اند، ۱۶ درصد احکام به دلیل ایرادات نگارشی نیاز به اصلاح داشته و ۱۸ درصد احکام به دلیل تنفیذ و استمرار در صورت نیاز به مطرح شدن ضروری است که در لیست احکام دائمی آورده شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار