توزیع ۲ هزار و ۵۳۶ تن آرد در روستا‌های فاقد نانوایی زنجان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲ هزار و ۵۳۶ تن آرد خام در روستا‌های فاقد نانوایی این استان توزیع شده است.

ولی الله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در رابطه با توزیع آرد خام خانه‌پز به روستا‌های فاقد نانوایی استان زنجان، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲ هزار و ۵۳۶ تن آرد خام در ۲۷۵ روستا‌ی فاقد نانوایی این استان  با جمعیت حدود ۶۰ هزار نفر در سطح استان توزیع شده است.

وی افزود: بر اساس لیست اسامی ساکنان روستاییان که به تایید شورای اسلامی روستا، مرکز خانه بهداشت و بخشداران مناطق استان می‌رسد، نمایندگان معتمد روستا‌های استان برای تحویل و توزیع آرد خام خانه‌پز خود در ۲ نوبت ۶ ماهه اول و دوم به شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مراجعه می‌کنند.

زمانی با اشاره به در نظر گرفتن وضعیت جوی و پیش‌بینی مسدودی جاده‌های مواصلاتی بین شهری و روستایی استان زنجان، خاطرنشان کرد: از آبان‌ماه امسال نسبت به برنامه‌ریزی و هماهنگی با فرمانداران شهرستان‌های استان به منظور تحویل به موقع آرد خانه‌پز روستا‌های استان به خصوص به روستا‌های صعب‌العبور اقدامات لازم انجام می‌پذیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.