۶ ناحیه در خانه که باید دوربین‌های مداربسته آن جا نصب شوند

دوربین‌های امنیتی ابزاری عالی برای دستیابی به احساس امنیت هستند؛ زیرا امکان مراقبت بیشتری از وسایلتان را برای شما فراهم می‌کنند.

اولویت‌های برنامه ریزی، بودجه و امنیت خانه شما با اولویت‌های همسایه شما متفاوت است. بنابراین هیچ قانون یکسانی برای قرار دادن دوربین‌های امنیتی وجود ندارد.

این راهنما به شما کمک می‌کند تا مکان قرار دادن دوربین‌های مداربسته را برای دستیابی به حداکثر محافظت ممکن از خانه خود، تعیین کنید.

در ورودی

ممکن است تصور کنید که هکر‌ها همیشه به صورت مخفیانه از ورودی‌های جانبی عبور می‌کنند؛ اما آمار انجمن بین‌المللی بازرسان رسمی خانه نشان می‌دهد که ۳۴ درصد سارقان از درب ورودی استفاده می‌کنند. یک دوربین در ورودی اصلی همه افراد ورودی و خروجی از خانه شما را از اعضای خانواده و پرستاران کودک گرفته تا کارکنان تعمیر و نگهداری، کارکنان تحویل و ... را کنترل می‌کند.

درب‌های عقب و بغل

در‌های خارج از دید به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهند تا بدون شناسایی وارد شوند، خواه دعوت شده باشند یا نه. آمار نشان می‌دهند که ۲۲ درصد از نفوذ‌ها از طریق درب پشتی رخ می‌دهد. برای اطمینان از آگاهی کامل از همه افراد ورودی و خروجی، دوربین‌هایی را به در‌های فرعی خود اضافه کنید؛ به خصوص اگر از این در‌ها بیشتر از در اصلی استفاده می‌کنید.

پارکینگ

پارکینگ یک هدف رایج برای سارقان است؛ زیرا یکی از ضعیف‌ترین نقاط ورود است. توصیه می‌شود دوربینی را در مسیر پارکینگ و یا راهروی خود نصب کنید که دوچرخه‌ها، ابزارها، کباب‌پزها، تجهیزات ورزشی، ماشین‌ها و هر کسی که با آن‌ها کار می‌کند را کنترل کند.

حیاط

نصب دوربین در حیاط به شما کمک می‌کند همه افراد خارج از خانه را زیر نظر داشته باشید. برای ضبط فعالیت‌های کودکان، حیوانات و مزاحمان مفید است.

مناطق مشترک

قرار دادن دوربین‌ها در مکان‌هایی مانند آشپزخانه یا اتاق نشیمن راهی عالی است برای دیدن این که آیا بچه‌ها کاری را که قرار است انجام دهند، انجام می‌دهند یا نه. می توانید بدانید حیوانات خانگی چه می‌کنند یا نظافتچی‌ها را بررسی کنید. اولویت بندی اتاق‌هایی با پنجره‌های بزرگ در طبقه همکف را در نظر بگیرید. از این طریق می‌توانید متوجه شوید که آیا کسی با آن درگیر است یا از آن به عنوان نقطه نفوذ استفاده می‌کند یا خیر.

راهروی اصلی

یک دوربین در راهرو‌های اصلی داخل خانه خود قرار دهید تا حرکت غیر قابل تشخیص برای هر کسی مشکل شود.

منبع: /24.ae/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
ما که تشریفات خونه بزرگ و این همه دنگ و فنگ نداریم راحت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
دوربین خوبه اما برای بیرونه خونه
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۰۹:۱۷ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
درب وردودی و پارکینگ معقوله ولی راهرور و آشپزخونه کلا داخل خونه نیازی نیست مگه اینکه یا زنت مریض باشه یا خودت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
از وقتی که دوربین در باغچه خود نصب کرده ام دیگه هیچ سارقی نیومده تو باغچه من قبل از نصب دوربین یه بار بیل و کلنگ اومدن بردن یه بار هم لوله های قطره ای رو بردن دوربین مداربسته عالیه وصل کردم به گوشی هر جا برم نگاه میکنم تو باغچه ام چه خبره اینم بگم سارقانی که به باغ و باغچه اونم داخل روستا دستبرد میزنن اکثرا آشنا هستن با نصب دوربین دیگه جرات نمیکنن وارد بشن مگر اینکه داخل شهر باشه کسی کسی رو نشناسه و دوم اینکه دزدگیر هم گذاشتم داخل انباری هر کسی وارد بشه آژیر میکشه و به تلفن همراه من زنگ میزنه حتما نصب کنید عالیه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۴۴ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
این متن از یک سایت خارجی گرفته شده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
مگه میخوان اتم بشکافن که از سایت خارجی گرفته باشند؟!
مگه کم کارشناس داریم دراین زمینه که این مورد ساده (البته نه به اون سادگی عام) را بخوان از سایت خارجی بگیرن . الان همه جا شده دوربین و مغازها خونه ها و.. بیشترشون دوربین دارند یعنی بااینهمه دوربین و ... برای بهترین محل نصب میرن از خارج کشور کمک میگیرن؟!
یه کم به حرفهات فکر کنی بد نیست!
الان بهترین دکتر و مهندس و پروفسور و جراح و فضانورد و.... ایرانین تو کل جهان اونوقت شما محل دوربین را هم میچسبونی به سایت خارجی ؟!
شما حیفی ایران باشی ، برو همون خارج !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۰۹ آبان ۱۴۰۱
دوربین = آسایش و آرامش
آخرین اخبار