خون شهدا زمینه ساز استحکام شجره طیبه انقلاب اسلامی می‌شود

مدیر درمان تامین اجتماعی استان فارس حادثه جانسوز حمله ددمنشانه به نمازگزاران، زائران و خادمین سومین حرم اهل بیت را محکوم کرد.

جلال شجاعت با انتشار پیامی ضمن عرض تسلیت و تهنیت به ساحت مقدس حضرت مهدی موعود (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شهیدپرور ایران گفت: شجره طیبه انقلاب اسلامی همواره با خون پاک بهترین فرزندان میهن آبیاری شده و خباثت دشمنان هیچ گاه نتوانسته خللی در آرمان‌های ایران اسلامی در پرتو الطاف پروردگار ایجاد کند.

او در بخش دیگری از تماس و پیگیری‌های ویژه میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی قدردانی کرد و گفت: مجموعه تامین اجتماعی آمادگی کامل برای عمل به تعهدات بیمه‌ای و حمایت درمانی و پیگیری‌های لازم برای بدرقه شهدای عملیات تروریستی و حمایت از خانواده‌های معزز آن‌ها را دارد.

دکتر شجاعت با اشاره به سربلندی همیشگی ایران اسلامی در مقابله با دسیسه دشمنان گفت: به شهادت رساندن زنان و کودکان و هموطنان بی دفاع عزم ملت ایران را در مقابله با دشمنان مصمم‌تر می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
روحت محشور با سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
خدا اغتشاشگرا رو بکشه ک باعث و بانی این کشته شدن ها هستن..الهی بمیرین یک ملت از دستتون راحت بشه. یک بچه بی خانواده شد.. دلتون نمیسوزه..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
آقا زاده نبود؟