کامیابی نیا: کار سختی برای گلزنی به تیم ها داریم/ باید از داوران حمایت کنیم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حریفان ما در آزادی عقب نشینی می کنند و همین کارمان را برای گلزنی سخت می کند.

کمال کامیابی‌نیا هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد برابر تیم مس کرمان اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم و جایگاه‌مان را در صدر حفظ کنیم. امیدوارم بعد از تعطیلات هم روندمان را ادامه بدهیم.  

هافبک پرسپولیس درباره اینکه این تیم خیلی سخت به گل می‌رسد، عنوان کرد: به هر حال تیم‌ها در آزادی عقب می‌نشینند و کار ما را سخت می‌کنند و باید بیشتر کار کنیم.  

او درباره  تعویض خودش در این بازی گفت: این تعویض تاکتیکی بود و خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم. خدا را شکر تیم اوضاع خوبی دارد. کادر فنی بازیکنان و مدیران زحمت می‌کشند. از درویش تشکر می‌کنیم که پشت تیم است  و حمایت می‌کند.

کامیابی‌نیا درباره اینکه پرسپولیس به سختی گل می‌خورد، اظهارکرد: به هر حال در تمرینات کار می‌کنیم و نظم دفاعی خوبی داریم. امیدوارم همین روند را ادامه بدهیم.

هافبک پرسپولیس درباره اینکه پای دیاباته به گل باز شد، گفت: خدا را شکر امیدوارم هم لوکادیا و هم دیاباته و هم بازیکنان دیگر بتوانند به تیم کمک کنند.

او درباره اعتراض مسی‌ها به داوری بیان  کرد: به هر حال داوران هم اشتباه می‌کنند. آن‌ها قضاوت‌های خوب هم دارند. باید از آن‌ها حمایت کنیم و آن‌ها را تحت فشار نگذاریم. امیدوارم داوران هم به خوبی تمرکز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار