ارتقاء ۱۲ پله‌ای اردبیل در سومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر کشور

سرپرست معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از ارتقاء ۱۲ پله‌ای استان اردبیل در سومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور خبر داد.

علیرضا بیداردل در خصوص سومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور گفت: این مسابقات از ۲۸ شهریور ماه آغاز و در ۲۸ مهرماه به کار خود پایان داد.

سرپرست معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در این دوره از المپیاد برای اولین بار فقط رشته‌های ورزشی المپیکی شامل ۲۱ رشته ورزشی برای آقایان و ۱۶ رشته برای بانوان در نظر گرفته شده بود که استان اردبیل در دور اول این مسابقات جایگاه ۲۵، دور دوم ۲۹ و امسال با تلاش‌های روسای هیات، مربیان و ورزشکاران توانست با ۱۲ پله صعود به جایگاه ۱۷ برسد.

بیداردل افزود: با اقدامات و برنامه ریزی‌های انجام یافته در طول سال گذشته و جلسات متعدد برگزار شده با روسای هیات و تلاش‌های شبانه روزی مربیان و ورزشکاران توانستیم امسال با کسب ۴ مدال طلا، ۵ نقره و ۱۴ برنز در رشته‌های گلف، کشتی، ژیمناستیک، زورخانه‌ای و پهلوانی، دوومیدانی، تکواندو، ووشو، جودو و وزنه برداری رتبه ۱۷ را از آن خود کنیم.

او در ادامه گفت: به جهت ارتقاء ۱۲ پله‌ای استان اردبیل نسبت به سال قبل در مراسم اختتامیه سومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور که با حضور وزیر ورزش و جوانان، وزیر آموزش و پرورش، معاونین وزارت ورزش و جوانان، مدیران ستادی وزارت خانه، جمعی از روسای فدراسیون‌ها روز دوشنبه ۲ آبانماه برگزار شد از استان اردبیل تقدیر شد.

سرپرست معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل می‌گوید: برگزاری مسابقات هشت رشته از این المپیاد به عهده وزارت آموزش و پرورش بود و یکی از اتفاقات خوب دیگر این دوره از المپیاد وجود رشته پهلوانی و زورخانه‌ای بود که ما تمام تلاش و برنامه ریزی‌های خود را برای بالابردن رتبه استان در سال‌های آتی خواهیم کرد و بزودی با حضور مسئولان استانی و ورزشی از روسای هیات و ورزشکاران مدال آور این المپیاد با برگزاری مراسمی تجلیل خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.