ایجاد شهر مدرن مبل با اعتباری افزون بر ۵ هزار میلیارد در ملایر

فرماندار ملایر گفت: شهر مدرن مبل با اعتباری افزون بر پنج هزار میلیارد تومان در این شهرستان ایجاد می‌شود.

سلمان اسماعیلی گفت: این طرح هدیه بزرگ دولت سیزدهم به مردم ملایر است و بدون شک یکی از پایه‌های تحول اقتصادی در شهر جهانی مبلمان منبت خواهد بود.

او گفت: زمین و آب مهمترین نهاده‌های ما در اطلس جامع سرمایه‌گذاری است، تحول و توسعه گلخانه‌ها در این شهرستان از دیگر اقدامات عمده بوده که در این زمینه تمامی زمین‌ها ائم از آبی، دیم و منابع طبیعی که مستعد توسعه گلخانه باشند، در حال احصا و شناسایی است.

اسماعیلی گفت: بر اساس سیاست‌های دولت سیزدهم مبنی بر توسعه نشاط اجتماعی و انسجام اجتماعی، ۷۰ هکتار با مشارکت اداره کل مسکن و شهرسازی انتخاب و یک مجموعه بزرگ اسب‌سواری و موتورسواری در یکی از نقاط خوب ملایر اجرا خواهد شد.

او گفت: ساماندهی ورودی‌های شهر ملایر که هزاران میلیارد تومان ثروت تولید خواهد کرد، در دست انجام است و به سرعت می‌تواند چهره شهر را عوض کند.

فرماندار ملایر گفت: برای نخستین بار بانک اطلاعاتی شهرستان در دست تهیه است که به توسعه ملایر کمک می کند، الحاق ۲۰ هکتار دیگر به شهرک صنعتی مبلمان حاجی‌آباد، دستاورد دیگری در حوزه توسعه این شهرستان است که بزودی توافقات لازم با شرکت شهرک‌های صنعتی صورت می‌گیرد.

او گفت: تمام زیرساخت‌های صنعتی دولتی در این شهرستان ۳۰۰ هکتار بود که با احداث شهرک صنعتی خیاطان ازندریان، ۱۹۵ هکتار به این زیرساخت اضافه می‌شود، همچنین در کمتر از یکسال گذشته بالغ بر ۷۰ درصد، زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی دولتی در ملایر توسعه یافت.

برچسب ها: مبلمان ، شهر منبت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.