جذب هزینه سالگرد بانوی آران و بیدگلی برای امور خیر

مخارج سالگرد بانوی آران و بیدگلی به همت و پیگیری خادمیار رضوی با «طرح آقا حساب کردند» برای امور خیریه هزینه شد.

مسئول کانون خدمن رضوی ثامن الحجج در شهرستان آران و بیدگل گفت: همزمان با نخستین سالگرد درگذشت بانو افضل استادیانمخارج ۱۰۰ میلیون ریالی مراسم سالگرد با شعار «همه خادم الرضاییم» و به همت و پیگیری خادمیار رضوی این کانونبرای تامین بخشی از جهیزیه و پرداخت بدهی ۲ بدهکار جذب و هزینه شد.

عباد صالحی افزود: مبلغ ۸۰ میلیون ریال برای تامین بخشی از هزینه خرید جهیزیه دو نوعروس و ۲۰ میلیون ریال نیز برای تسویه حساب بدهی دو نفر از نیازمندان از سوی خانواده مرحومه استادیان به کانون ثامن الحجج پرداخت شد.

او تصریح کرد: آران و بیدگل شهر نمونه امام رضایی است و بیشتر شهروندان و خیران آن با شعار همه خادم الرضاییم کانون‌های خدمت رضوی را درراستای محرومیت زدایی و گره گشایی از نیازمندان یاری و مساعدت می‌کنند.

به گفته او، قرار گرفتن کانون ثامن الحجج در مجتمع فرهنگی مسلم بن عقیل از ظرفیت‌های بسیار بالای کانون برای جذب کمک‌های نوعدوستانه مردم و خیران این شهرستان و منطقه است. مسئول کانون خدمت رضوی ثامن الحجج یادآور شد: این کانون با حضور ۹ خادمیار رضوی شامل پنج نفر از برادران و چهار نفر از خواهران فعالیت دارد.

کانون‌های خدمت رضوی تشکل‌های مردم نهادی هستند که با عشق و دلدادگی به امام رضا (ع) در قالب تشکیلات منسجم مردمی کنار هم جمع شدند تا در قالب شبکه خادمیاری با محوریت خدمت کریمانه، جهاد عالمانه به نیازمندان کمک و از آن‌ها گره‌گشایی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.