اجرای پویش مهر رضوی در آران و بیدگل

پویش مهر رضوی با توزیع بسته‌های کمک آموزشی بین دانش آموزان بی‌بضاعت از سوی خادمیاران و یاوران رضوی در شهرستان آران و بیدگل اجرا شد.

مسئول کانون تخصصی تعلیم و تربیت خدمت رضوی در آران و بیدگل گفت: با مدد امام رئوف در اجرای پویش مهر رضوی و به همت خادمیاران و یاوران رضوی کانون تخصصی تعلیم وتربیت و آموزش و پرورش این شهرستان ۱۰۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال بین دانش آموزان مناطق محروم توزیع شد.

الهه دشتی افزود: بسته‌های کمک آموزشی شامل سه دفتر خط دار، یک دفتر نقاشی، چهار مداد مشکی، ۲ مداد قرمز، خط کش، مداد تراش، پاکن، یک بسته مداد رنگی ۱۲ رنگ، ۲ خودکار آبی، خودکار مشکی، سبز و یک خودکار قرمز در روستای ریجن و یحیی آباد از مناطق کم برخوردار و توابع آران و بیدگل توزیع شد.

او با اشاره به افتتاح کانون تخصصی تعلیم وتربیت در شهرستان آران وبیدگل در ۱۹ تیرماه امسال یادآور شد: این کانون با حضور چهار خادمیار و ۲۰ یاور رضوی فرهنگی و معلم فعالیت خود را آغاز کرد.

به گفته وی خادمیاران و یاوران رضوی کانون تخصصی تعلیم و تربیت با شعار همه «خادم الرضاییم» زیر پرچم امام مهربانی‌ها با شکوه معنوی آن نقش تربیتی موثری در حوزه آموزش و پرورش آینده سازان کشور دارند.

کانون‌های خدمت رضوی تشکل‌های مردم نهادی هستند که با عشق و دلدادگی به امام رضا (ع) در قالب تشکیلات منسجم مردمی کنار هم جمع شدند تا در قالب شبکه خادمیاری با محوریت خدمت کریمانه، جهاد عالمانه به نیازمندان کمک و از آن‌ها گره‌گشایی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.