نماینده گرمسار و آرادان در مجلس:

پارک علم و فناوری خودرو و قطعات در گرمسار ایجاد می‌شود

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه پارک علم و فناوری خودرو و قطعات در گرمسار ایجاد می‌شود، گفت: این زیرساخت در توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

مطهری با اشاره به تصمیم شرکت شهرک‌های صنعتی و همچنین پارک علم و فناوری استان سمنان برای ایجاد پارک علم و فناوری خودرو و قطعات آن در مرکز استان، تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های عظیمی که در گرمسار وجود دارد خواستار اجرای این زیرساخت در این شهرستان علاوه بر سمنان هستیم.

وی با بیان اینکه مقرر شد این پارک در گرمسار نیز ایجاد شود که با توجه به ظرفیت‌های منطقه، می‌تواند در توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی مؤثر باشد، افزود: پیگیر اجرای این طرح با توجه به پتانسیل‌های صنعتی منطقه، خواهیم بود.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه تمرکز همه بودجه و مدیران و طرح‌ها در مرکز استان ناعادلانه است، افزود: ما با همراهی نمایندگان شاهرود و دامغان توانستیم جلوی این امر را گرفته و اجازه ندهیم که بودجه‌ها، امکانات، ظرفیت‌ها و تجهیزات غیر منصفانه در مرکز استان توزیع شود.

مطهری با بیان اینکه تلاش‌های صورت گرفته خوشبختانه به نتیجه نیز منجر شده و دریافت ۴۲۰ میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی در سال ۱۴۰۱ نمود بارز این تلاش‌ها است، افزود: امیدواریم که دولت نیز شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه را تقویت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.