فقر و نابرابری آموزشی از آسیب‌های دوران شیوع کرونا

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: فقر و نابرابری آموزشی، آسیب روحی و روانی و جاماندن از تحصیل و ضعف در آموزش گروهی، از آسیب‌های شیوع کرونا در طول ۲ سال گذشته بود.

احمد محمودزاده گفت: شورای آموزش و پرورش به عنوان عالی‌ترین شورای تصمیم‌گیری در استان‌ها می‌تواند با فکر، امکانات و قابلیت آحاد مردم و ظرفیت دستگاه‌های دولتی و نهاد‌های انقلابی مسیر پیشرفت و تعالی را مهیا سازد.

وی اضافه کرد: تضمین آینده و تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی وابسته به آموزش و پرورش است و سند‌های بالادستی و نگاه بلند رهبر معظم انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مهر تایید این مطلب است.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: تربیت سرمایه انسانی از ماموریت‌های آموزش و پرورش است و اگر اعتقاد این باشد که آینده انقلاب اسلامی در لحظه لحظه کلاس‌های درس شکل می‌گیرد، اغراق آمیز نیست.

وی تاکید کرد: ایجاد شور و نشاط در بین دانش‌آموزان و پاسخ به پرسش‌های دهه ۸۰ و نودی‌ها باید مورد توجه باشد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی تصریح کرد: فقر و نابرابری آموزشی، آسیب روحی و روانی و جاماندن از تحصیل و ضعف در آموزش گروهی، از آسیب‌های شیوع کرونا در طول ۲ سال گذشته بود.

محمود زاده تاکید کرد: افزایش بهره‌وری در آموزش و پرورش باید با انجام پژوهش‌های کارآمد بیش از پیش مورد توجه باشد.

وی افزود: کیفیت در عدالت تربیتی و آموزش باید مورد توجه باشد و برچیده شدن کلاس‌های کانکسی از جمله راهکار‌های مد نظر در ارتقای کیفیت عدالت آموزشی و تربیتی است.

محمودزاده خاطرنشان کرد: مردمی‌سازی آموزش و پرورش از راهبرد‌های دولت سیزدهم است و درنظرگرفتن نقش ویژه برای والدین به‌منظور نظارت بر فرآیند تعلیم و تربیت مورد توجه است.

وی با اشاره به سند راهبردی تحول بنیادین آموزش و پرورش، تاکید کرد: برای عملیاتی شدن سند راهبردی آموزشی در چهار یا هشت سال آینده باید تمام دستگاه‌های اجرایی همراه آموزش و پرورش باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۳۰ مهر ۱۴۰۱
چرانظراتو پخش نمیکنین؟!؟؟!؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۲۹ مهر ۱۴۰۱
دانش اموزانذتازه شدند مثل معلمانشان که سالهاست در فقر وبی عدالتیند وسالانه حقوق متوسط یک ماه دریافتی معلمین در کشورهلی همیایه دریافت می کند؟!؟!?!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۲۹ مهر ۱۴۰۱
فعلا که معلمان بیشتر از دانش اموزان ازفقر وبدبختی ومصیبت وبی عدالتی در پرداخت ها وتمسخر وفریب ودروغ و وعده و وعید بیهوده در رنجند
آخرین اخبار