رییس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی:

انجمن‌های ورزش‌ رزمی ایران در ۳ رشته در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ شرکت می‌کند

رییس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی گفت:فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی در ۳ رشته در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین شرکت خواهد کرد و احتمال افتخارآفرینی کشورمان در این ورزش زیاد است.

یوسف برتری امروزدر جلسه مجمع انتخاباتی هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان اصفهان گفت: از آنجا که تعداد رشته‌های این فدراسیون در بازی‌های آسیایی بیشتر از بسیاری از دیگر فدراسیون‌هاست لذا احتمال افتخارآفرینی و کسب مدال از سوی ورزشکاران ما بیشتر خواهد بود و اِم. اِم. ِای، گو و تانگ رشته‌هایی است که ورزشکاران ایرانی در مسابقات آسیایی آن حضور خواهند داشت.

رییس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های با اشاره به اهمیت توسعه ورزش در بخش همگانی و قهرمانی تصریح کرد: این دو بخش لازم و ملزوم یکدیگرند لذا باید به هر دو نگاه ویژه داشته باشیم.

برتری با بیان اینکه لازم است دستکم یک درصد از جمعیت استان‌ها را به ورزش‌های رزمی گرایش دهیم گفت: این امر می‌طلبد که هیات استانی برنامه ریزی جدی برای جذب مخاطبان داشته باشد.

او با اشاره به توسعه ورزش همگانی اضافه کرد: این بخش نیازمند فعالیت بیشتر است و از آنجا که استان اصفهان از جمله پیشتازان رشته‌های رزمی در کشور محسوب می‌شود باید در این حوزه نیز فعالیت‌های خود را افزایش دهد.

در این مجمع انتخاباتی حمیدرضا پارسی‌منش که با انصراف حمیدرضا علی بابایی، به‌عنوان تنها نامزد انتخاباتی آرا را کسب کرد، با کسب ۲۶ رأی از مجموع ۲۷ رأی (یک رای سفید) به مدت چهار سال به‌عنوان رییس این هیات انتخاب شد.

در این مجمع همچنین نرگس بُنکدارچیان، نگین حامدیان، رسول نظری، اکبر امینی و نگار مصلح به ترتیب به عنوان نایب رییس، خزانه‌دار، کارشناس خبره ورزشی، عضو هیات رییسه آقا و عضو هیات رییسه خانم برگزیده شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.