ضرورت استفاده از حامیان اقتصادی و مالی برای رفع مشکلات پولی

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: ۹۸ درصد از درآمد فدراسیون جهانی از برگزاری دوره‌های آموزشی است اما هیات‌های استانی نباید به استناد به این موضوع به یک بنگاه اقتصادی تبدیل شوند.

عبدالمهدی نصیرزاده، امروز در جلسه مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان گفت: فضای رشته ورزشی پرورش اندام با رشته‌ای مانند کشتی که ادب و احترام وجایگاه والاتری دارد، متفاوت است که جا دارد هیات‌های استانی، باشگاه‌داران و مربیان در این پیوند، اقدامات شایسته‌ای انجام دهند.

او خاطرنشان کرد: از سوی دیگر فروش مُکمل‌ها و انواع دارو‌ها در باشگاه‌ها ممنوع و جُرم است و این مجموعه‌ها حقی برای عرضه آن‌ها ندارند.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با تاکید براینکه نظارت بر نحوه رفتار و فعالیت باشگاه‌ها بر عهده هیات‌هاست، تصریح کرد: بر همین اساس شورای سالم‌سازی باشگاه‌ها در فدراسیون تشکیل شده است و بر همین منوال باید در هیات‌های ورزشی نیز چنین تشکیلاتی ایجاد تا بر وضعیت باشگاه‌ها بیشتر نظارت شود.

نصیرزاده اظهار داشت: ۹۸ درصد از درآمد فدراسیون جهانی از برگزاری دوره‌های آموزشی است، اما هیات‌های استانی نباید به استناد به این موضوع به یک بنگاه اقتصادی تبدیل شوند بلکه باید در جهت رسالت اجتماعی خود نیز حرکت کنند.

او با بیان‌اینکه استفاده از حامیان اقتصادی و مالی برای رفع مشکلات پولی ضروریست، گفت: فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی از جمله فدراسیون‌های مدال‌آور است، برای مثال سالانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ مدال جهانی داریم، اما نمی‌توانیم از همه ورزشکاران افتخارآفرین حمایت کنیم.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ادامه داد: این وظیفه هیات‌های استانی است که با استفاده از ظرفیت نیکوکاران ورزشی تکیه‌گاهی برای ورزشکاران مقام آور باشند.

نصیرزاده با اشاره به اینکه ۸۵ درصد از باشگاه‌های ورزشی را باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: بنابراین مدیریت در این هیات باید بصورت جامع و کامل باشد.

او تصریح کرد: رشته‌های مختلف زیرمجموعه ما از جمله مُچ‌اندازی، فیتنس و قویترین مردان از جمله رشته‌های با ظرفیت به شمار می‌روند و توجه و سرمایه‌گذاری در سنین پایه این ورزش‌ها ضروریست.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: در استان اصفهان ظرفیت‌های مختلف برای حضور در لیگ وجود دارد مثلا حضور تیم پاورلیفتینگ ذوب‌آهن که از بازیکنان بومی نیز بهره می‌رود، نقطه قوتی برای کشور به شمار می‌رود.

نصیرزاده با اشاره به مجمع انتخاباتی استان اصفهان گفت: همه نامزد‌های امروز شرایط اداره هیات را دارند بنابراین باید با حفظ تعامل، همدلی و دوستی در کنار یک دیگر بتوانند ورزش استان را رو به جلو حرکت دهند.

او با بیان‌اینکه پس از رقابت در جلسه مجمع انتخاباتی باید رفاقت تعامل و دوستی برقرار شود، افزود: پرورش اندام و بدنسازی از جمله فدراسیون‌هایی است که رشته‌های مختلف زیرمجموعه آن هر یک به مدیران و روسای توانمند نیاز دارد لذا باید با تدبیر و برنامه‌ریزی برای پیشبرد امور اقدام کرد.

کسری باقی، محمد جوزدانی، محمد جهان‌آرا، سعید رستمی، محمد فلاحیان، مجتبی محمدی و مهران نوری در این مجمع انتخاباتی نام‌نویسی کرده بودند که محمدی و جوزدانی به ترتیب با ۱۲ و ۱۱ رای به دور دوم راه یافتند و باقی هشت رای کسب کرد، همچنین نوری به سود باقی انصراف داد و رستمی نیز در این مجمع غایب بود.

در دور دوم جوزدانی با ۱۶ رای و یک رای بیشتر از محمدی برای چهار سال به عنوان رییس هیات انتخاب شد.

در این مجمع همچنین ایمانه پورمُعزی، مریم شیرانی، علی‌اکبر نعمتی‌زاده، سیدعلی قریشی و راحله جوزدانی نیز به ترتیب به عنوان نایب رییس، خزانه‌دار، کارشناس خُبره، عضو هیات رییسه آقا و نایب رییس خانم برگزیده شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.