بهسازی ۴۰ کیلومتر از محور‌های استان یزد

معاون راهداری استان یزد گفت: در ۶ ماه نخست سال جاری علاوه بر خط کشی ۷۰۰ کیلومتر، ۴۰ کیلومتر از محور‌های استان نیز مرمت و بهسازی شد.

محمدی معاون راهداری استان یزد گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای ۷۰۰ کیلومتر خط کشی محور‌های مواصلاتی بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال بوده و برای ۴۰ کیلومتر بهسازی محور‌های مواصلاتی نیز ۳۷ هزار و ۵۹۷ تن آسفالت مصرف شده است.

او یکی دیگر از اقدامات معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در این مدت را نصب چهار هزار و ۵۸۰ نیوجرسی به همراه ۴۰۰ شاخه گاردریل عنوان کرد و افزود: در همین مدت علاوه بر تعمیر هزار گاردریل، چهار هزار و ۸۰۰ تابلوی اطلاعاتی مرمت و هزار و ۳۷۰ تابلوی انتظامی و اخطاری در جاده‌های استان نیز نصب شد.

محمدی ثبت ۲ هزار و ۲۸۳ دستگاه پل در سامانه شناسایی پل‌ها (bms) از تنقیه و تنظیم بستر ورودی ۲۳۵ دستگاه پل را یکی از اقدامات مهم معاونت راهداری دانست و ابراز داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون اصلاح شیب شیروانی ۱۲۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان انجام شده است.

معاون راهداری استان یزد در ادامه با اشاره به مهمترین فعالیت‌های این معاونت در شش ماه ابتدایی سال گفت: علاوه بر نگهداری ۵۰ کیلومتر روشنایی به همراه ۲۵۰ دستگاه چراغ هشدار دهنده در محور‌های مواصلاتی استان همچنین یک کیلومتر روشنایی نیز در این مدت احداث شده است.

معاون راهداری استان حذف نقاط حادثه خیز استان را جزو اولویت‌های این اداره کل برشمرد و ادامه داد: بهسازی و اصلاح نقطه پرحادثه محدوده روستای پرک با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی، اصلاح نقطه گردنه تخته سنگ با ۴۰ درصد، ایمن سازی و ساماندهی محور‌های محدوده امامزاده نورالدین با ۶۰ درصد، ایمن سازی و اصلاح هندسی دشتک سانیج با ۷۰ درصد و بهسازی و ایمن سازی نقطه پرحادثه پیچ بادامک با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد از جمله این اقدامات بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار