اکثر جوانان کشور از آمدن به کف خیابان‌ها استقبال نکردند

فرمانده سپاه لرستان گفت: بخش اکثر و اعظم جوانان کشور از آمدن به کف خیابان‌ها استقبال نکردند و این گویای شکست و ناکامی دشمن است.

مرتضی کشکولی گفت: در ۲۵ روز گذشته تعداد افرادی که به کف خیابان‌ها آمدند بسیار کمتر از آن چیزی بود که دشمن در فضای مجازی در راستای جنگ نرم، علیه نظام جمهوری اسلامی و کشور، تبلیغ می‌کرد و نشان می‌داد.

وی با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی و در جنگ نرم، به‌دنبال بزرگ‌نمایی بیش از حد حوادث و رویداد‌های داخلی، علیه منافع کشور و نظام جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: باتوجه به اینکه تعداد افرادی که به کف خیابان‌ها آمدند در مقایسه با مجموع جمعیت کشور و جمعیت جوان کشور، تعداد بسیار اندکی بوده است درمی‌یابیم که گفتمان انقلاب اسلامی ایران، یک گفتمان اثرگذار و قوی است.

کشکولی با بیان اینکه بخش اکثر و اعظم جوانان کشور از آمدن به کف خیابان‌ها استقبال نکردند و این گویای شکست و ناکامی دشمن است، ادامه داد: از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمن به‌دنبال انواع دشمنی‌ها با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده است.

وی افزود: بخشی از جوانان نیز منتقد و معترض وضع موجود هستند، اما با حرکت‌های آشوبگرانه و اغتشاشات، همراهی نکردند؛ زیرا اعتراض با اغتشاش تفاوت دارد و اکثریت قریب به اتفاق جوانان، مخالف آشوب و اغتشاش هستند؛ زیرا آشوب و اغتشاش، طراحی و برنامه‌ریزی دشمن است.

فرمانده سپاه لرستان گفت: انقلاب اسلامی بازگرداندن حاکمیت دین به عرصه سیاست و حکومت بود و این باعث دشمنی جریان‌های لیبرالیستی و کمونیستی با مبانی و اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی شد که تا امروز هم تداوم داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.