سرویس‌های جاسوسی خارج از کشور اغتشاشات اخیر را تدارک دیدند

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه امنیت مثال‌زدنی کشور در پرتو دلاورمردی‌های نیروی انتظامی است، گفت: سرویس‌های جاسوسی خارج از کشور اغتشاشات اخیر را تدارک دیده بودند.  

فرهاد زیویار استاندار لرستان در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح به‌مناسبت هفته فراجا، با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری در خصوص نیروی انتظامی که فرمودند «یکی از ستون‌های امنیت کشور است» اظهار داشت: از داخل تا منتهی‌الیه مرز‌های کشور به‌واسطه حضور نیروی انتظامی امن است.

اوبا بیان اینکه نام‌های بسیاری در تاریخ پرافتخار ایران و به‌ویژه انقلاب اسلامی می‌درخشد، افزود: نام‌های نیرو‌های مسلح و به‌ویژه نیروی انتظامی قرین با غیرت و امنیت است و هر جا که نام نیروی انتظامی مطرح‌شده واژه پرافتخار غیرت و وطن‌دوستی را به ذهن متبادر می‌کند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه بدترین سرزمین‌ها و کشور‌ها آن‌جا‌هایی هستند که ساکنان‌شان در امنیت قرار ندارند، عنوان کرد: بهترین کشور‌ها نیز کشور‌هایی هستند که امنیت را برای ساکنانشان فراهم کرده‌اند.

زیویار بیان کرد: مسئولیت ایجاد امنیت صرفاً بر عهده نیروی انتظامی نیست و همه ارکان نظام باید در این زمینه پیش‌قدم شوند حتی خود مردم هم در کنار مسئولان و دستگاه‌های اجرایی باید حضور داشته باشند.

او گفت: امنیت در کشور ما امروز به یمن همدلی‌های مردم، همه دستگاه‌ها، ارکان نظام و قوای مسلح تحت زعامت مقام معظم رهبری در اساس خدشه‌ناپذیر است.

استاندار لرستان تصریح کرد: در زمان تهاجم رژیم بعث عراق به کشور با پشتوانه و پشتیبانی استکبار جهانی شاید بهترین کارنامه‌ها را قوای مسلح اعم از ارتش، سپاه و بسیج از خود ارائه دادند و بیشترین شهدا را هم اینان تقدیم وطن اسلامی کردند.

زیویار اظهار داشت: یک وجب از خاک کشور در زمان حمله رژیم بعث عراق از دست نرفت و امنیت کشور در آن جنگ نابرابر تأمین شد.

او با بیان اینکه همه ارکان کشور بسیجی‌وار در زمان جنگ تحمیلی دفاع جانانه و مقدس کردند، افزود: در همین دو سه هفته گذشته علی‌رغم اینکه دشمنان ایران اسلامی از مرز‌های سرزمینی به ما حمله نکردند، اما یک جنگ تمام‌عیار رسانه‌ای همراه با اغتشاش داخلی برای ضربه بر امنیت کشور تدارک دیده شد و سازوکار آن‌هم از مدت‌ها قبل آماده‌شده بود.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با غیرت در جنگ تمام‌عیار اخیر پیش‌قدم‌تر از همه ارکان نظام سینه سپر کرد، عنوان کرد: این سازمان در کنار مسئولیت‌های ذاتی خود در مقابله با توطئه، اغتشاش، حرکات خشن و ناامنی که عمدتاً توسط سرویس‌های جاسوسی خارج از کشور تدارک دیده‌شده بود ازخودگذشتگی نشان داد و تمام‌قد در مقابل این توطئه و فتنه ایستادگی کرد.

زیویار با بیان اینکه امنیت مثال‌زدنی کشور ما در پرتو دلاورمردی‌های نیروی انتظامی است، بیان کرد: خیال‌های خام دشمنان در ۴۳ سال انقلاب تحقق پیدا نکرده است و غائله اخیر هم ایران اسلامی را قوی‌تر کرد.

او  گفت: ساختار انقلاب اسلامی محصول صد‌ها سال مبارزه و جان‌فشانی در مقابله با استکبار و دست‌نشانده‌های داخلی آن است و این توطئه‌ها خدشه‌ای به آن وارد نخواهد کرد.

برچسب ها: استانداری ، اغتشاشات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.