جشن میلاد نور در کوهبنان برگزار شد

مراسم جشن ولادت باسعادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) به همت پایگاه امام حسن مجتبی (ع) و خادمیاران رضوی در کوهبنان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام رضا یحیایی ،استاد حوزه و دانشگاه گفت: نبی مکرم اسلام (ص) در برابر کفار و معاندین با صلابت، قدرت و شدت برخورد می‌کرد، اما در برابر دوستان اسلام بسیار رئوف و مهربان بود.

استاد حوزه و دانشگاه ابراز داشت: پیامبر اعظم بهترین اسوه و الگو برای جوامع در تمام ابعاد و عرصه هاست شخصیتی که سراسر وجودش رحمت، برکت و مهربانی است.

حجت الاسلام یحیایی ادامه داد: ایشان مشقات و سختی‌های فراوانی را تحمل کرد تا مردم هدایت شوند و اسلام در سرزمین‌های مختلف گسترش پیدا کند.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: دشمن در طول تاریخ همواره تلاش کرد تا نور اسلام را خاموش کند و همواره جنگ، تحریم و تحریف را بعنوان راهبرد‌های اساسی مد نظر داشته است.

حجت الاسلام یحیایی گفت: بعد از حادثه غدیر گروهی به سمت و سوی تحریف واقعیت حرکت کردند که در نهایت حادثه کربلا اتفاق افتاد الان هم دشمن با تحریف واقعیت‌ها به سمت و سوی فتنه و اغتشاش حرکت می‌کند.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: در فتنه اخیر مردم ایران اسلامی با معرفت و بصیرت در میدان حاضر شدند و راه خود را از اغتشاشگران جدا کردند در حالی که با رافت و گذشت با خرابکاران برخورد می‌شود.

حجت الاسلام یحیایی بیان داشت: دشمنان همواره تلاش کردند که مردم را مقابل نظام قرار دهند، اما در این راستا موفق نبودند، زیرا مردم با هوشیاری و حضور به موقع در صحنه توطئه‌ها را خنثی کردند.

این مراسم با پرچم گردانی، قرائت صلوات خاصه، مرثیه سرایی و قرائت اشعار همراه بود.

برچسب ها: حضرت محمد ، فتنه گران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.