برگزاری همایش سراسری لاله‌های سفید در مشهد

مدیرکل حج و زیارت خراسان رضوی گفت: همایش سراسری لاله‌های سفید به منظور بزرگداشت شهدای منا و شهدای جمعه خونین مکه، امروز در مشهد برگزار شد.

جواد شاد مدیرکل حج و زیارت خراسان رضوی در این مراسم که در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، گفت: یاد و خاطره شهدای عزیز منا همیشه در ذهن ما خواهد ماند و در همه مذاکرات درباره حج بدنبال خونخواهی شهدای مکه هستیم.

او افزود: راه ما راه شهادت، آرزوی ما آرزوی شهادت، ملت ما ملت امام حسین (ع) و کشورمان متعلق به امت امام حسین علیه السلام و معصومین است.

مدیرکل حج و زیارت خراسان رضوی ادامه داد: ما از افرادی که هیچ عقیده‌ای ندارند هراسی نداریم چرا که ملت ما همیشه نشان دادند که اهل ولایت و دوستدار کشورشان هستند.

شاد بیان کرد: بانوان ما با حجاب و چادری که نشانی از عظمت روح بزرگ حضرت زهرا (س) و یادگار ایشان است، به دنیا می‌گویند که بانوی ایرانی، پیرو راه حضرت زهرا سلام الله است و با بی حجابی، بی بند و باری و بردگی جنسی که غرب به دنبال آن است، دین و کشور خود را از دست نخواهند داد و حجاب را حفظ می‌کنند.

میزبانی از ۳۰۰ خانواده شهدای مکه از سراسر خراسان رضوی

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی نیز گفت: در این مراسم ما میزبان حدود ۳۰۰ خانواده شهدای مکه از سراسر استان هستیم.

او افزود: هدف ما بازخوانی جنایات ال سعود است که مصداق اسلام آمریکایی است و در جهان اسلام مانند غده‌ای سرطانی از بدو تشکیل، مدام خباثت داشته و هزینه‌هایی را برای امت اسلامی ایجاد کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: امروز در بلاد اسلامی از یمن تا عراق، سوریه، مصر، افغانستان، پاکستان و ایران، شاهد جنایات ال سعود هستیم، نسل جوان ما باید با این جنایات اسلام آمریکایی و رژیم منحوس آمریکا آشنا شوند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده بیان کرد: ما در مقابل این فتنه انگیزی‌ها سکوت نمی‌کنیم و تلاشمان بر خنثی کردن فتنه‌ها و تداوم راه شهدا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.