برگزاری مراسم بزرگداشت «شهدای منا» در حرم مطهر رضوی

همزمان با سالروز شهادت مظلومانه زائران بیت‌الله الحرام در سرزمین منا، مراسم بزرگداشتی به یاد این شهیدان در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

برگزاری مراسم بزرگداشت «شهدای منا» در حرم مطهر رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازمشهد؛ در این مراسم که در شامگاه روز عید قربان همزمان با دومین سالروز شهادت شهدای منا و با حضور جمع کثیری از زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج علی بن موسی الرضا (ع) و خانواده این شهدای گرامی برگزار شد و شرکت‌کنندگان با قرائت فاتحه و ذکر صلوات یاد شهدای سرزمین منا را گرامی داشتند.


این مراسم با شکوه و معنوی با پخش قرائت سوره مبارکه یس توسط زنده یاد شهید محسن حسنی کارگر یکی از شهدای حادثه منا آغاز شد. در ادامه این مراسم علی زمانیان؛ شاعر جوان آئینی و ذاکر اهل بیت (ع) اشعاری را که در وصف شهدای مظلوم منا سروده بود، قرائت کرد که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

قرائت زیارت پرفیض امین‌الله توسط مداح و ذاکر اهل بیت (ع)؛ مهدی سماواتی و اجرای برنامه تواشیح و همخوانی و سخنرانی آیت‌الله سیداحمد خاتمی از دیگر برنامه‌های مراسم یادبود شهدای منا در حرم رضوی بود که دقایقی بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در صحن جامع رضوی برگزار شد.

انتهای پیام// ف. م
 


مراسم بزرگداشت «شهدای منا» در حرم مطهر رضوی برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار