در اعتراض به افزایش هزینه‌ها،

شهروندان انگلیس قبوض خود را آتش خواهند زد

به دنبال افزایش هزینه خانوارها در انگلیس، شهروندان این کشور قصد دارند قبوض خود را آتش بزنند.

در حالیکه به دلیل تحریم‌های علیه روسیه اروپا با بحران انرژی مواجه است، هزینه‌ها در انگلیس به شکل سرسام‌آوری افزایش یافته و شهروندان این کشور قصد دارند در حرکتی اعتراضی امروز (شنبه) قبوض برق و گاز خود را آتش بزنند.

به گزارش گاردین، در حالیکه کارکنان در بخش ریلی و پست هم از پیش قصد خود را برای اعتصاب اعلام کرده‌اند، اکنون کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند اعتراضات شهروندان همراه با آتش زدن قبوض بزرگترین اعتراض در نوع خود باشد.

گفته می‌شود میانگین هزینه خانوار‌های انگلیسی قرار است از ۱۹۷۱ پوند به ۲۵۰۰ پوند افزایش یابد، و مردم در «بیرمنگام، برادفورد، برایتون و لندن» قصد دارند در اعتراض قبوض خود را به آتش بکشند. این اعتراضات بین چندین سازمان اجتماعی و اتحادیه‌های کارگری هماهنگ شده است.

در حال حاضر کشور‌های اروپایی به تحریک آمریکا به بهانه حملات مسکو به کی‌یف، دست به تحریم علیه روسیه زده‌اند و این تحریم‌ها پیامد در بخش انرژی برای خود کشور‌های اروپایی داشته است، زیرا روسیه بزرگترین تامین کننده انرژی این کشورهاست و در واکنش به تحریم‌های آن‌ها صادرات انرژی خود، و به طور خاص گاز، را قطع کرده است.

به تازگی «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه، در واکنش به اقدامات اروپا در راستای مستقل کردن خود از انرژی روسیه، گفت: «آنگلوساکسون‌ها با دنبال کردن مسیر نسنجیده خود برای محو کردن روسیه به فرمانبردار بی‌قید و شرط غرب و ناتو تبدیل شده‌اند، و همینطور اتحادیه اروپا که در نهایت استقلال استراتژیک خود را هم از دست داده است».

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۰۹ مهر ۱۴۰۱
اشکال ندارد انقلاب کنید وسلطنت نجس الیزابت دوم رو بکشید پایین آب برق درست میشه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۳۲ ۰۹ مهر ۱۴۰۱
اینا ایران بودند چکار می کردند !
آخرین اخبار