اعتصاب کارکنان راه آهن در انگلیس از سر گرفته می‌شود

رهبران اتحادیه‌های کارکنان راه آهن در انگلیس با اعلام اعتصاب ۲۴ ساعته قریب الوقوع از حزب کارگر خواستند از این اعتصاب حمایت کند.

کارکنان حمل و نقل ریلی انگلیس در ادامه اعتراض‌ها و اعتصاب‌های خود اعلام کردند که در آینده نزدیک دست به اعتصاب ۲۴ ساعته دیگر خواهند زد.

به گزارش رویترز، «مانوئل کورتس» (Manuel Cortes)، دبیرکل اتحادیه کارکنان راه آهن در انگلیس گفته است در روز ۲۶ سپتامبر در شهر لیورپول که محل برگزاری نشست سالانه حزب کارگر است، در کنار کارکنان اعتصابی خواهد ایستاد و از اعضای این حزب خواهد خواست تا به کارکنان اعتصابی بپیوندند که برای بهبود شرایط شغلی و افزایش دستمزد‌ها اعتصاب می‌کنند.

افزایش کم سابقه هزینه‌های زندگی در انگلیس و رسیدن تورم به بالاترین میزان در چهل سال اخیر موجب شده بسیاری از کارکنان خدمات عمومی از جمله حمل و نقل ریلی، پست، معلمان، کارکنان بخش بهداشت و درمان و وکلای مدافع دادگستری و کارکنان شماری از بنادر انگلیس دست به اعتصاب بزنند.

کارکنان راه آهن در انگلیس پیشنهاد مدیران شرکت‌های راه آهن در واکنش به اعتصاب آنان مبنی بر افزایش ۲ درصدی دستمزد‌ها را "اهانت آمیز" دانستند.

آنان می‌گویند در حالیکه تورم از ماه پیش دو رقمی شده از اینکه مدیران راه آهن حاضر نیستند بخشی از افزایش هزینه‌ها را با بهبود دستمزد‌ها جبران کنند، خشمگینند.

کارکنان راه آهن در انگلیس ماه گذشته دو بار اعتصاب کردند که به هرج و مرج و موج گسترده‌ای از مشکلات حمل و نقل در این کشور منجر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار