امام جمعه مهاباد:

دشمنان در صدد ایجاد جنگ و خونریزی در کشور‌های اسلامی هستند

امام جمعه مهاباد گفت: دشمنان به برنامه ریزی و نقشه‌های شوم خود، در صدد ایجاد تفرقه، جنگ و خونریزی در کشور‌های اسلامی هستند.

ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهاباد گفت: سیاست دشمنان ایجاد جنگ در منطقه است و طبق این سیاست دشمنان می‌خواهند در کشور‌های اسلامی از شمال آفریقا تا جنوب آسیا بویژه خاورمیانه همیشه جنگ و خونریزی وجود داشته باشد.

وی با اشاره به برخی ادعا‌ها غرب در مورد حجاب اسلامی نیز اضافه کرد: در این کشور‌های که ادعای مهد تمدن و دفاع از حقوق زنان را دارند، زنان مسلمان نمی‌توانند با حجاب اسلامی وارد جامعه شوند.

امام جمعه مهاباد گفت: در بسیاری از کشور‌های غربی زنان مسلمانان به خاطر داشتن حجاب مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد و نمی‌توانند با پوشش اسلامی که بخشی از هویت این افراد است در میان جامعه حاضر شوند.

ماموستا امامی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه مهاباد به بحث حجاب در ایران پرداخت و تصریح کرد: حجاب بخشی از هویت و اصالت زنان در ایران بوده و در جامعە ایران قبل از اسلام و بعد از اسلام هم به حجاب اهمیت می‌دادند.

وی اضافه کرد: برای مردم ایران مایه افتخار است که در ایران اسلامی زنان با حجاب و پوشش اسلامی در جامعه ظاهر می‌شوند و بدون هیچ مشکلی و همانند مردان در مسئولیت‌های اجتماعی خود نقش آفرینی می‌کنند.

ماموستا امامی افزود: عفاف و حجاب سرمایه‌ای ارزشمند و سد محکمی در برابر آسیب پذیری‌ها و تهدیدات است که امنیت و آرامش را برای فرد به ارمغان آورده و برای انسان‌ها ارزش‌آفرین است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.