به سرقت رفتن تسلیحات سربازان صهیونیستی به هنگام خواب!

روزنامه معاریو از به سرقت رفتن تسلیحات سربازان صهیونیستی به هنگام خواب خبر داد.

روزنامه صهیونیستی معاریو امروز (یکشنبه) از اتفاقی محرمانه خبر داد که در یک پایگاه نظامی سربازان رژیم صهیونیستی در منطقه «النقب» در سرزمین‌های اشغالی در هفته گذشته رخ داد؛ اتفاقی که این نشریه صهیونیستی از آن به عنوان اتفاقی خطرناک نام برده است.

این نشریه می‌نویسد: در این حادثه که خلال هفته گذشته در یک پایگاه نظامی به نام «شبتا» در النقب رخ داد، ۳ تفنگ از سربازانی که در دوره آموزشی شرکت کرده بودند و در حالت خواب به سر می‌برندند، دزدیده شد.

این نشریه همچنین نوشت: افراد ناشناس به این پایگاه نظامی حمله کردند و توانستند از ورودی‌های آنجا گذر کرده و ۳ تفنگ این سربازانی را که در دوره افسری توپخانه شرکت می‌کردند را به سرقت ببرند. این نشریه عبری زبان همچنین اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی تحقیقاتی را در این باره باز کرده است؛ خصوصا آنکه دفعه نخستی نیست که این حادثه به وقوع می‌پیوندد و سابقا نیز پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی مورد نفوذ قرار گرفته بود و برخی تسلیحات از ان‌ها ربوده شده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
برداشتن اسلحه سرباززان تازه کار در همه جای دنیا انجام میشه به احتمال زیاد کار فرمانده مافوقشون بوده تا حواسشونو جمع کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
الهی که نسلشون نابود شه بلکه جهان به آرامش برسه این ایادی شیطان حذف بشن از صحنه روزگار
Iran (Islamic Republic of)
parsa
۰۹:۳۳ ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
داداش تو که تا اونجا میری تفنگ این سربازها رو بدزدی ، لااقل همونجا یه چند تا از این نامردا رو بکش دیگه ، پس کی قراره از صهیونیستها هم یه آدم کشته بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۲ ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
الهی همه صهیونیست های نژادپرست همین جوری خواب به خواب بروند، به همت شیر بچه های مقاومت. ان شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۷ ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
ان شاالله روزی بیاید که سرزمین اشغال شده فلسطین عزیز چنان بر اشغالگران نا امن و خطرناک باشد که چاره ای جز مهاجرت معکوس نداشته باشند و این سرزمین را به صاحبان اصلی واگذار کرده و به موطن اصلی خود برگردند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
اوج بیکاریه خبرگزاری های مارو ببین خداوکیلی مث اینه یه سربازی بره آموزشی اسلحشو ازش بگیرن یعنی خبرش ابنقد مهمه برا رسانه هایه خارجی که خبرش به بیرون درج پیدا کنه واقعا تو این همه بدبختی دارین دستو پا میزنیم بجا یه انتقاد از گرانی های اخیر اومدین چی میزارین
Iran (Islamic Republic of)
قریشی بوکانی
۰۹:۳۳ ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
خاک بر سر امثال تو ... برای یه خبر دروغ رسانه های غربی در مورد یک هنجارشکن که سکته کرده تمام نیروی انتظامی و نظام رو زیر سوال می برید و برای یک خبر امنیتی به این مهمی که منتشر شده چون بحث امنیت اربابان شما رو به چالش می کشه اینجوری واکنش نشون میدید! ... بدبخت، ورود به یک پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی که خودش رو مکانیزه ترین و امنیتی ترین ارتش خاورمیانه میدونه یعنی یک چالش خیلی بزرگتر از حد تصور تو ...
آخرین اخبار