توزیع ۵۳۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه از توزیع ۵۳۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی و هنرستانی مدارس در این استان خبر داد.

مرزبان نظری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت : از محل اعتبارات ملی در سال ۱۴۰۰ تجهیزاتی به تعداد ۱۵ هزار قلم و به ارزش ۵۳۰ میلیارد ریال خریداری شده است.

وی با اشاره به شناسایی نیاز‌های ضروری و تجهیز مدارس استان کرمانشاه، توزیع این تجهیزات را چند برابر سال‌های گذشته اعلام کرد و افزود: این تجهیزات بر اساس نیاز و اولویت بندی و با هدف برقراری عدالت آموزشی توزیع می‌شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه توزیع این امکانات با در نظر گرفتن شاخص عدالت آموزشی و تربیتی انجام می‌شود، تصریح کرد: این تجهیزات شامل میز، صندلی، وایت برد، کامپیوتر، دستگاه کپی و سایر تجهیزات در بین مدارس شهری، روستایی و عشایری این استان توزیع می‌شود.

نظری خاطر نشان کرد: نگاه آموزش و پرورش نگاه محرومیت‌زدایی از مناطق کم برخوردار و توزیع اعتبارات و امکانات به صورت عادلانه همراه با شاخص‌هایی است تا دانش‌آموزان مناطق مختلف آموزشی استان بتوانند تحصیل مناسب و مطلوبی را داشته باشند.

وی از تداوم تلاش برای رفع دغدغه فضای آموزشی در این استان خبر داد و گفت: هم اکنون ۱۰۵ پروژه عمرانی مدرسه سازی با ۴۴۴ کلاس درس و زیربنای بیش از ۵۶ هزار متر مربع در استان کرمانشاه در دست اجرا است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.