بهره برداری از ۲۲ پروژه صنعتی و تولیدی در کرمانشاه/احیای واحد‌های راکد یکی از مصوبات اصلی سفر‌های رئیس جمهور

۲۲ پروژه صنعتی و تولیدی با سرمایه‌گذاری بیش از پنج هزار میلیارد ریال در کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.

محمدرضا زین الدینی مدیرکل منابع انسانی و سازمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه احیا واحد‌های راکد یکی از اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم و وزارت صمت است، گفت : این مهم را با برگزاری مستمر جلسات ستاد تسهیل خصوصا در استان‌ها پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم مشکلات واحد‌های تولیدی در زمینه تامین مالی، مشکلات با دستگاه‌ها و... مرتفع شود.

زین الدینی از افتتاح ۲۲ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری پنج هزار میلیارد ریال در کرمانشاه یاد کرد و افزود: برخی از این واحد‌ها طرح توسعه صنایعی است که پیش از این در رکود به سر می‌بردند و اکنون نه تنها احیا شده اند، بلکه ظرفیت آن‌ها افزایش یافته است.

واحد‌های راکد احیا می شود

رئیس مرکز سرمایه انسانی و سازمانی وزارت صمت با بیان اینکه احیای واحد‌های راکد یکی از مصوبات اصلی سفر‌های رئیس جمهور به استان‌ها است، گفت: در این راستا وزارت صمت با استفاده از ستاد‌های تسهیل و رفع موانع تولید و تشکیل کارگروه‌های بین بخشی به دنبال احیای واحد‌های راکد و تحقق این مصوبات است.

محمد رضا زینی الدینی افزود: امروز به واسطه هفته دولت ۵۰۳ میلیارد تومان طرح و پروژه توسعه‌ای و ایجادی با اشتغالزایی ۴۸۰ نفر در استان کرمانشاه به بهره برداری رسید که امیدواریم این مسیر ادامه یابد.

وی با اشاره به احیا و توسعه واحد‌های چند طرح و پروژه صنعتی استان کرمانشاه مانند کرپ ناز، زنجیره سنگ لاشه و قطعات بتنی فرامان غرب، کاشی بیستون در هفته دولت گفت: کرمانشاه در زمینه احیای واحد‌های راکد و تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور گام‌های مثبتی برداشته است.

وی یکی از اقدام‌های جدی و در دستور کار سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه را پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور دانست و گفت: تاکنون یکی از وعده‌ها یعنی آزاد سازی دستگاه‌های مورد نیاز کارخانه کرپ ناز که برای احیا و نوسازی به آن نیاز جدی داشت، تحقق یافته است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.