آموزش رایگان بازیگری در قلعه گنج

سرپرست اداره ارشاد قلعه گنج گفت:طرح آموزش رایگان علاقه‌مندان به تئاتر وبازیگری به مناسبت روز سینما در مناطق محروم قلعه گنج برگزار می‌شود.

حجت دهقان گفت:ورکشاپ دو روزه بازیگری تئاتر، تلویزیون و سینما درقالب آموزش رایگان هنری در راستای تحول عدالت فرهنگی و توسعه فرهنگ و در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته برگزار می‌شود.

او افزود: ماموظف هستیم از لحاظ موقعیت مکانی و اعتباری که توسط وزارتخانه در نظر گرفته شده است فضا را برای علاقه مندان مهیا کنیم.

دهقان تصریح کرد :به همین دلیل از هنرجویان شرکت کننده وجهی دریافت نمی‌شود و این دوره رایگان است.

او افزود: اولویت استفاده از اساتید و مربیان محلی و بومی است در همین راستا ما پیش از این با خانواده رادمنش که از الگو‌های موفق هنر سینما و تئاتر منطقه هستند دعوت کردیم تا این دوره مقدماتی را برگزار کنند.

دهقان گفت: حضور خانواده رادمنش به نظرم انگیزه خوبی است برای هنرجویان تا به این نکته توجه کنند؛ طی کردن قله‌های موفقیت هنر شدنی است.

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان قلعه گنج هدف از برگزاری کارگاه آموزشی را اجرای برنامه‌های دولت سیزدهم در بحث آموزش رایگان و نشست‌های صمیمانه در قالب دورهمی و آموزشی دانست.

او ادامه داد: اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی دغدغه اش آموزش هنر در رشته‌های مختلف در مناطق جنوب کرمان است که درهمین راستا تعدادی از کلاس‌ها در شهرستان‌های دیگر در حال برگزاری هستند.

اوافزود: این رخداد همزمان با روز ملی سینما برگزار می‌شود و این سومین سال متوالی است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قلعه گنج همزمان با روز ملی سینما برنامه‌های هنری برگزار می‌کنند.

دهقان گفت: کارگاه آموزش بازیگری در روز‌های یک شنبه و دوشنبه ۲۰و ۲۱شهریورماه در شهرستان قلعه گنج برگزار می‌شود.

او می‌گوید: این کارگاه نوعی دورهمی است و  استقبال علاقه‌مندان به هنر از کهنوج، قلعه گنج، منوجان، فاریاب و جیرفت بی نظیر بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.