گزارشی از برنامه مجله فوتبال شبکه خبر

همدانی: باید اجازه دهیم تاج خودش برای تیم ملی فوتبال تصمیم بگیرد

پیشکسوت تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:باید اجازه دهیم تا رئیس جدید فدراسیون فوتبال خودش درباره سرمربی تیم ملی تصمیم گیری کند.

برنامه مجله فوتبال امشب با موضوع تعیین و تکلیف سرمربی تیم ملی فوتبال پیش از جام جهانی قطر روی آنتن زنده شبکه خبر رفت.

در ابتدا برنامه مجری به نتایح هفته پنجم این رقابت‌ها پرداخت. در هفته سوم پرسپولیس توانست تیم فوتبال هوادار را در ورزشگاه پاس قوامین با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد و همچنان صدرنشین لیگ باشد. در سایر دیدار‌های مهم لیگ نیز تیم‌های سپاهان و ذوب آهن اصفهان به تساوی یک بر یک بسنده کردند. آخرین دیدار هفته پنجم فردا بین تیم‌های استقلال و پیکان برگزار خواهد شد.

در ادامه برنامه، اما گزارشی از شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان پخش شد. فیفادی قرار است از ۲۸ شهریور ماه آغاز شود، اما سرمربی تیم ملی درخواست داده تا پس از هفته بعدی لیگ برتر بازیکنان لیگ در اختیارش قرار گیرند تا اردوی تیم ملی زودتر از فیفادی با حضور بازیکنان داخلی برگزار شود تا در فیفا دی هم بازیکنان خارجی اضافه شوند تا شاگردان اسکوچیچ ۲ دیدار دوستانه برگزار کنند. همچنین شنیده می‌شود قرار است در جلسه فوری هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که نامه برگزاری آن توسط سرپرست دبیرکلی فدراسیون منتشر شده است، اسکوچیچ باقی بماند یا احتمال جایگزین شدن فرد دیگری به جای او قوت بگیرد.

در ادامه برنامه و در بخش پرونده جواد واحدی مجری شبکه خبر درباره گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فوتبال کشورمان صحبت کرد. او گفت رقابت اصلی میان اسکوچیچ و کی روش است که بیشتر کارشناسان نیز درباره این موضوع صحبت کرده اند. حتی گفته شد ممکن است برانکو ایوانکوویچ  نیز سرمربی تیم ملی شود یا ژوزه مورایس از سپاهان جدا شود و از اصفهان به تهران بیاید و هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد، البته این سرمربی تجربه‌ای از هدایت تیمی در رقابت‌های جام جهانی ندارد و به همین دلیل او را همسان با اسکوچیچ می‌دانند.

واحدی ادامه داد:صبح امروز هم یکی از روزنامه‌های کشور مدعی شد که کی روش با فدراسیون فوتبال با قراردادی ۹۰۰ هزار دلاری به توافق رسیده و به زودی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال معرفی خواهد شد.

در همین رابطه ستار همدانی پیشکسوت فوتبال کشورمان در استودیو شبکه خبر حاضر شد. همدانی گفت:با توجه به تجربه نبی و تاج و تیم مدیریتی خوبی که فدراسیون دارد می‌توانند تصمیم‌های خوبی را داشته باشند. بهتر است تا هرچه سریعتر درباره با آینده تیم ملی تصمیم بگیرند و اعلام کنند کدام فرد سرمربی تیم ملی است و از او به بهترین شکل حمایت کنند. ما زمان زیادی برای حضور در جام جهانی نداریم و باید به زودی در این رقابت‌ها حاضر شویم. اگر زودتر سرمربی را انتخاب کنند تا حدی بلاتکلیفی از بین خواهد رفت و آرامش به تیم برخواهد گشت.

پیشکسوت فوتبال کشورمان افزود:یکسری گمانه زنی‌ها وجود دارد که نیمکت تیم ملی باید در جام جهانی وزین باشد و فردی با سابقه روی نیمکت بشیند. اگر این کار با بررسی‌ها و مشورت‌های درست انجام شود بسیار خوب است و می‌تواند نتایج خوبی را به بار آورد.

همدانی ادامه داد:ما باید به مدیری که تازگی انتخاب کرده ایم احترام بگذاریم و اجازه دهیم تا او کار خودش را انجام دهد. اگر این کار را انجام دهد می‌تواند موفق باشد.

همدانی درباره عملکرد تیم‌های لیگ برتری تا هفته پنجم گفت:اکثر تیم‌ها تقویت شده اند و می‌توانیم شاهد مسابقات خوبی باشیم. هیچ تیمی نیست که برای شکست وارد میدان شود و همه بدنبال پیروزی هستند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره با وضعیت آبی پوشان تا هفته پنجم لیگ برتر گفت:ساپینتو نیاز به زمان دارد تا توازنی را که از دست داده است را به دست آورد. تیم استقلال بازیکنان تاثیر گذاری را از دست داده است. همچنین برخی از بازیکنان مثل مهدی پور هنوز به سطح قبلی خود برنگشته اند و نتوانسته اند تاثیرگذاری خود را در تیم به نمایش بگذارد.

در ادامه برنامه، اما گزارشی از انتخابات لیگ برتر فوتسال بانوان پخش شد. این رقابت‌ها قرار است تا از ۲۱ مهر آغاز شود.

همچنین تیزری از مستند یک ملت یک ضربان نیز پخش شد. مستندی که در آن پیشکسوتان فوتبال کشورمان در آن به مصاحبه پرداخته اند و همراه با پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان راهی جام جهانی شدند. افرادی همچون عنایتی و یا پیروانی از جمله حاضران در این مستند هستند که قرار است از شبکه مستند پخش شود. این مستند پنجشنبه شب‌ها از ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
چطور این آقا با این پرونده سیاه به انتخابات راه پیدا کرده و عجیب تر اینکه چطور انتخاب شده؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
کو گوش شنوا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
دستمال ابریشمی گرون شد !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
مگه فوتبال فقط برا تاجه که خودشتصمیم بگیره والا نمیدونم چجویرع که انقدر گردن کلفته تو نماز جمعه بر علیهش شعار دادن بعد هنوز هیچ کس پاسخگو نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
تاج یک بار انتخاب کرد کلی هزینه به کشور ومردم تحمیل کرد وگند زد همه اینهایی که طرفداری میکنند ازش شرکای او هستن ومافیای کثیف فوتبال فقط فکر چاپیدن است وبس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
معلوم نیست اون بالا چه خبره یه مدت می گفتید که این آقایون سر قراردا با مربی سابق ویلمیتوس خیانت کردن خلاف کردن باید تاوان بدهند و این همه به مملکت ضرر زدن الان دوباره همون آقایون آمدن دو باره پست را گرفتند و الان از آنها تعریف و پشتیبانی و حمایت می کنید عجب ...............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
این آقا اگر تو هر کشور دیگه ای غیر از ایران بود،الان پشت میله های زندان بود نه رییس فدراسیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
آره
تا حالا که تصمیمات خوبی گرفته-مثلا همین تصمیم آخرش-قرارداد ویلموتس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
به انتخاب تاج باشه که فاجعه ویلموتس تکرار میشه ...
Iran (Islamic Republic of)
فاطمی کیا
۰۷:۵۴ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
انتخاب !!!!!!
انتخاب دزدی که فسادش گوش فلک رو کر کرده
لعنت به همه شما که برای نظر و شعور مردم هیچ ارزشی قائل نیستید
لعنت به گزینش و مبارزه با فسادتان
تیم دزدها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۸ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
ریاست تاج یه چیزی برا این داره یا قبلا داشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۲ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
خخخخخخخخ
عجب پیشنهاد مسخره ایی
Iran (Islamic Republic of)
Gh
۰۶:۱۴ ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
پول مفت بیت المال انگار مال دیگران است چه با کی روش چه با اسکوچیچ چه فرقی می کند وقتی به مرحله بعد صعود نمی کنیم فقط پول به دو تا سرمربی دادیم
آخرین اخبار