اخبار نیروی انتظامی استان قزوین

از کشف ۲۵۰ دستگاه ماینر قاچاق تا دستبند پلیس بر دستان قاچاقچی سابقه دار

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز دوشنبه چهاردهم شهریور ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سردار علی ابراهیمی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: در پی کسب خبری مبنی بر استخراج غیر قانونی رمز ارز دیجیتالی در یکی از گلخانه‌های روستای ولی آباد شهرستان بوئین زهرا، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

سردار ابراهیمی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی به همراه نماینده اداره برق و گاز به محل اعزام و در بازرسی از آن ۲۵۰ دستگاه ماینر قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: ارزش دستگاه‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی در ادامه گفت: در این عملیات یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

دستبند پلیس بر دستان قاچاقچی سابقه دار در قزوین

سرهنگ علی بیگی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر، مشخص شد، فردی که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت دارد، به تازگی مقادیری مواد مخدر از استان همجوار خریداری و در منزل استجاری خود در یکی از محلات شهر قزوین نگهداری می‌کند.

وی افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت اطلاعات و پس از هماهنگی با اخذ مجوز‌های قضایی و قانونی لازم، اکیپی از مامورین اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر با داشتن اشراف اطلاعاتی کامل، با شگرد‌های پلیسی به مخفیگاه متهم وارد شدند.

سرهنگ علی بیگی اضافه کرد: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه با توجه به مسلح بودن متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی ۲ قبضه اسلحه، یک تیغه چاقوی بزرگ،۲دستگاه ترازو دیجیتال و مقدار یک کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین وشیشه کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه متهم به همراه همسر خود اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می‌کرده است، افزود: هر دو نفر پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار