اخبار نیروی انتظامی استان قزوین

کشف بیش از ۳ تن بوقلمون قاچاق در آوج/ برخورد قطارمسافربری با عابر پیاده در بیدستان

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز شنبه دوازدهم شهریور ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج از کشف ۳ تن و ۴۰۰ کیلو گرم بوقلمون زنده قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی زرینی فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: ماموران یگان امداد شهرستان آوج، حین گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودرو باری بهمن فورس مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ زرینی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن توسط ماموران، ۳ تن و ۴۰۰ کیلو گرم بوقلمون زنده قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز بهداشتی و حمل از اداره دام و طیور بود، کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

وی اضافه کرد:ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: متهم با تشکیل مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

توقیف خودرو حامل مواد مخدر در آبیک

سرهنگ بهروز لامعی فرمانده انتظامی شهرستان آبیک گفت:درپی کسب خبری مبنی برحمل مواد مخدرتوسط ۲ نفر ازسوداگران مرگ به شهرستان آبیک، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: دربررسی‌های ماموران مشخص شد، متهمان با استفاده ازیک دستگاه خودروی سمند قصد انتقال مواد خریداری شده به شهرستان آبیک را دارند، که بلافاصله ماموران انتظامی برای کنترل محور‌های مواصلاتی و مبادی ورودی شهر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک ادامه داد: ماموران به محض مشاهده خودرو دستور توقف آن را صادر کرده و در بازرسی از خودرو، ۶ کیلو و ۷۶۰ گرم انواع موادمخدرکه به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود را کشف کردند.

وی افزود:در این عملیات ۲ نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف ۱۲۰ راس دام قاچاق در آوج

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از توقیف یک دستگاه کامیون باری و کشف ۱۲۰ راس دام قاچاق در شهرستان آوج خبر داد.

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان آوج، حین گشت زنی در محدوده شهر آبگرم، به یک دستگاه کامیون باری بنز مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن توسط ماموران، ۱۲۰ راس گوسفند زنده قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از اداره دامپزشکی بود کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: ارزش دام‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان، بالغ بر ۶ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی اضافه کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف چوب قاچاق در آوج

سرهنگ علی زرینی فرماندهی انتظامی شهرستان آوج گفت: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان آوج، حین گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودور وانت پیکان حامل چوب، مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن توسط ماموران، یک تن چوب جنگلی قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از اداره جنگلبانی بود، کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان آوج گفت: ارزش ریالی محوله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه، بالغ بر ۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی اضافه کرد:متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف سیگار قاچاق در شال

سرهنگ وجیه الله عبدی فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش سیگار و تنباکوی قاچاق دریکی از واحد‌های صنفی بخش شال، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی به محل اعزام و در بازرسی از آن ۲۸ هزار و ۳۰۰ نخ سیگار به همراه ۱۵ کیلو و ۸۵۰ کیلو گرم تنباکوی قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود، کشف کردند.

سرهنگ عبدی گفت: ارزش ریالی اقلام کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۵۳۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا ادامه داد: در این خصوص یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

برخورد قطارمسافربری با عابر پیاده در بیدستان

سرهنگ بهرام منصوری فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: در پی تماس تلفنی مردمی با مرکز پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد قطار مسافربری با عابر پیاده در محدوده شهر بیدستان، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود:پس از بررسی ماموران مشخص شد، عابرپیاده با قطار مسافربری برخورد و متاسفانه در اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرده است.

فرماندهی انتظامی شهرستان البرز گفت: کارشناسان علت بروز حادثه را ورود غیر مجاز عابر، به حریم ریلی راه آهن اعلام کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.