ضرورت قرارگیری تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در دستورکار مدیران

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی با هدف اُمیدآفرینی بین قشر‌ها و گروه‌های مختلف باید در دستور کار مدیران باشد.

غلامعلی حیدری در آیین افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی طرح‌های هفته دولت در شهرستان بروجن با گرامی‌داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: مدیران و مسوولان باید در خدمت رسانی به مردم این دو شهید بزرگوار را الگوی خود قرار دهند چرا که رفتار، کارکرد و گفتار مسوولان از سوی مردم همواره رصد می‌شود.

وی افزود: تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی با هدف اُمیدآفرینی بین قشر‌ها و گروه‌های مختلف باید در دستور کار مدیران باشد تا بتوان هجمه‌های سنگین دشمن را کاهش داد.

حیدری اضافه کرد: دولت در یک‌سال اخیر فعالیت‌های گسترده‌ای در سطح بین‌المللی، ملی و استانی انجام داده و باعث ارتقای شاخص‌های مختلف شده است.


بیشتر بخوانید


وی یکی از راهبرد‌های اساسی دولت را زنده نگه‌داشتن ارزش‌های انقلاب اسلامی اعلام و تصریح کرد: برجسته‌سازی گفتمان انقلاب اسلامی در کنار خدمات قابل ارائه به مردم و تهیه پیوست فرهنگی برای تمامی طرح‌ها مورد توجه همگان باشد.

حیدری نگاه به آموزش و پرورش در دولت کنونی را نگاهی همراه با تفکر ارزشی دانست و گفت: دولت در یک‌سال اخیر توجه به وضعیت بهداشت، واکسیناسیون گسترده، بیمه شدن پنج میلیون نفر، رتبه‌بندی معلمان، تجارت خارجی و تعاملات جهانی را به‌طور جدی پیگیری و اجرایی کرد.

همزمان با هفته دولت سال‌جاری بهره‌برداری از ۳۱۴ طرح با ۱۳ هزار و ۸۳۳ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال اعتبار و ۶۷۶ نفر اشتغال‌زایی مستقیم در حوزه‌های آموزشی، بهداشت و درمان، خدماتی، دامپروری، زیرساخت، صنعتی، فرهنگی، فضای اداری، کشاورزی، گردشگری، مسکونی و ورزشی چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری شد.

شهرستان بروجن در فاصله ۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار