استاندار خوزستان خبر داد:

ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی در ۵ ماه نخست امسال در استان خوزستان

خلیلیان گفت: در ۵ ماه نخست امسال ۲۰ هزار فرصت شغلی در استان ایجاد شده.

صادق خلیلیان با بیان اینکه در ۵ ماه نخست امسال ۲۰ هزار فرصت شغلی در استان ایجاد شده گفت: این رقم تا پایان امسال به ۶۰ هزار نفر می‌رسد که نشانه «رونق اقتصادی» در استان است.

او در حاشیه گشایش نمایشگاه دولت در اهواز افزود: در حوزه اشتغال چند کار همزمان در خوزستان انجام شده و ۳۰ هزار میلیارد ریال در قالب تبصره ۱۸ قانون بودجه در اختیار توسعه صنایع و واحد‌های تولیدی در بخش کشاورزی و صنعتی قرار گرفته.

به گفته آقای خلیلیان ۲۰ هزار میلیارد ریال نیز به تازگی به خوزستان اختصاص یافته که به صورت قرض‌الحسنه برای پشتیبانی تولید و اشتغال در استان هزینه خواهد شد.

استاندار خوزستان گفت: ۱۶۲ واحد تولیدی راکد و نیمه راکد در خوزستان امسال تاکنون فعال و باعث اشتغال شدند و در مجموع ۲۰ هزار شغل جدید امسال ایجاد شده و تا پایان امسال به حدود ۶۰ هزار شغل خواهد رسید.

این مقام مسئول گفت که پارسال نیز ۲۲ هزار شغل در زمینه‌های مختلف ایجاد شد و از سرمایه‌گذاری در بخش نفت، گاز و صنایع مرتبط و تکمیل زنجیره‌های تولید در بخش صنعت و کشاورزی، حمایت  خواهیم کرد.

صادق خلیلیان همچنین به اَبَر پروژه آبرسانی غدیر نیز اشاره کرد که بهره‌برداری آزمایشی آن شروع شده و ۵۲ درصد آب استان را تامین می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.