مدیر کل هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

خبری از رقابت در جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران نیست

سهرابی گفت:در این دوره از جشنواره هیچگونه رقابتی وجود ندارد و از تمامی شرکت کنندگان و آثار در دوره‌های بعدی استفاده خواهد شد.

عبدالرضا سهرابی مدیر کل هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در بیست و نهمین دوره جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران، هیچگونه رقابتی وجود ندارد و از تمامی شرکت کنندگان و آثار در دوره‌های بعدی استفاده خواهد شد.

بیست و نهمین جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران به همت مرکز هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، موسسه توسعه هنر‌های تجسمی معاصر و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها از شهریور تا آذر ماه جاری برگزار خواهد شد.

این جشنواره در ۱۱ رشته ارتباط تصویری (پوستر)، خوشنویسی (نستعلیق)، سفال و سرامیک، عکاسی، کاریکاتور (کارتون)، مجسمه‌سازی، طراحی، نقاشی، نگارگری (نقاشی ایرانی، گل و مرغ، تذهیب) و رسانه‌های هنری جدید (ویدیو آرت، چیدمان، هنر محیطی)، است.

عبدالرضا سهرابی، مدیر کل هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جشنواره ملی هنر‌های تجسمی جوانان ایران گفت: در بیاینه گام دوم انقلاب که رهبر انقلاب بسیار به آن پرداختند حضور جوانان در عرصه‌های مختلف جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گفته سهرابی، در بیست و نهمین دوره جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران، هیچگونه رقابتی وجود ندارد و از تمامی شرکت کنندگان و آثار در دوره‌های بعدی استفاده خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.