ملی پوش وزنه برداری:

عملکردم در قونیه رضایت بخش نبود

علیرضا یوسفی گفت: من در مسابقات کشور‌های اسلامی به علت بیماری نتوانستم رکورد خوبی در وزنه برداری به ثبت برسانم.

علیرضا یوسفی ملی پوش وزنه برداری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملکردش در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اظهار کرد: من ۲ روز پیش از مسابقه‌ام مریض شدم و باعث شد تا استراحت خوب و کافی نداشته باشم. می‌دانستم این اتفاق در روز مسابقه در عملکرد من تاثیر منفی خواهد گذاشت.

او ادامه داد: در حرکت یک‌ضرب می‌توانستم رکورد بهتری به ثبت برسانم، اما در پشت صحنه وقتی مربیان شرایط من را مشاهده کردند وزنه‌های پایین برای من انتخاب کردند. البته مُقصر خودم بود، زیرا مقداری از شرایط مطلوب دور بودم. با وجود اینکه هم من و هم سایر بچه‌ها شرایط ۱۰۰ درصدی نداشتیم و تنها یک ماه در اردو بودیم اما خداراشکر به نتایج خوبی دست پیدا کردیم.

یوسفی گفت: در دوضرب بدنم اجازه نداد رکورد بهتری بزنم. بالاخره اتفاقات ورزش غیرقابل پیش‌بینی است و همیشه قرار نیست یک ورزشکار ۱۰۰ درصد آماده باشد؛ یک روز عالی و یک روز هم از فرم خوب به دور است و برای همیشه نباید توقع آمادگی ایده‌آل داشت. آن‌هایی که حرفه‌ای هستند شرایط را درک می‌کنند که به دلیل عدم آمادگی نتوانستم خوب وزنه بزنم. از عملکردی که داشتم راضی نبودم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار