بیرانوند: مجوز برگزاری دوره مربیگری وزنه برداری بانوان را گرفتم

دبیر سابق فدراسیون وزنه برداری گفت: با کسب مجوز از سوی فدراسیون جهانی قرار است یک دوره آموزش مربیگری بانوان را برگزار کنم.

محسن بیرانوند، دبیر سابق فدراسیون وزنه برداری در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، درباره  برگزاری کلاس‌های مربیگری اظهار کرد: قبل از اینکه نامه را به فدراسیون وزنه‌برداری ارسال کنم با سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک صحبت کردم. در جلسه کمیته آموزش مربیان در فدراسیون جهانی توانستم مجوز یک دوره مربیگری بانوان را بگیرم و زمان آن هم در شهریور یا مهرماه است.

او ادامه داد: چند روز پیش هم از فدراسیون جهانی پیگیری کردم که چه کسی مدرس دوره مربیگری بانوان باشد و با مدرس صحبت کرده و شرایط این دوره را بیان کردم. همه این مسائل را با سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک بازگو کردم، اما این کلاس آموزشی باید با همکاری فدراسیون وزنه‌برداری باشد. پیشنهاد دادم که ۳۱ نفر از ۳۱ استان به فدراسیون معرفی شوند و ورزشکارانی که در آینده بتوانند به عنوان مربی به تیم ملی بانوان کمک کنند و جمعا ۴۰ نفر در کلاس مذکور شرکت خواهند کرد و هماهنگی‌ها هم انجام شده است.

او خاطرنشان کرد: به طور حتم  این موضوع باید در هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک مطرح شود تا هزینه‌های این کلاس آموزشی را تامین کنند، البته برگزاری این دوره هزینه زیادی هم ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار