قتل ۶ نفر از اعضای یک خانواده در روستای عزیزآباد نورآباد

دادستان دلفان گفت: در یک جنایت هولناک ۶ نفر از اعضای یک خانواده در روستای عزیزآباد خاوه به قتل رسیدند.

محمد زیرک دادستان دلفان  با اشاره به وقوع قتل در شهرستان دلفان، اظهارداشت: این شش نفر شامل پدر و مادر و چهار فرزند اعضای یک خانواده است که توسط برادر پدر خانواده در صبح امروز به قتل رسیده اند.

او افزود: متاسفانه صبح امروز یک جوان ۳۶ ساله با در دست داشتن یک قبضه سلاح کلاشینکف و به علت اختلافات مالی به منزل برادر بزرگتر خود مراجعه و اقدام به قتل برادر و اعضای خانواده وی نموده و متواری می‌گردد.

دادستان دلفان بیان کرد: پس از اطلاع از وقوع این جنایت دادستانی فوراً به همراه مامورین انتظامی و بازپرسان قتل شهرستان در محل حاضر و اقدام به بررسی صحنه جرم نمودند.

زیرک ادامه داد: در ادامه پس از اطلاع از مخفیگاه متهم بلافاصله اکیپی از مامورین انتظامی دلفان به سرپرستی دادستان شهرستان به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه قاتل در مخفیگاه خود در یکی از روستا‌های اطراف نورآباد دستگیر شد.

او افزود: قاتل در همان لحظات اولیه مورد بازجویی قرار گرفته و سریعاً به ارتکاب جنایت مذکور اقرار نمود و انگیزه این جنایت هولناک را اختلاف مالی با برادرش عنوان نمود.

به گفته دادستان دلفان تحقیقات درخصوص دیگر زوایای این جنایت در حال انجام بوده و متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

او بیان کرد: پس از وقوع این حادثه دادستان مرکز استان نیز در محل حاضر و نظارت مستقیم بر اقدامات و تحقیقات در حال انجام دارند.

 

برچسب ها: دادستان ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.