فرماندار رزن:

توجه به مناطق محروم اولویت مسئولان رزن است

فرماندار شهرستان رزن گفت:اولویت اصلی امسال در شهرستان، خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار با تخصیص اعتبارات مورد نیاز است.

علی اصغر غفاری آثار در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان رزن گفت: امسال ۷۲۵ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع متوازن، نفت گاز و استانی برای این شهرستان پیش بینی شده است.

او مهم‌ترین ویژگی توزیع بودجه را اثر بخشی آن دانست و گفت: باید در تخصیص و توزیع بودجه و اعتبارات به مولفه‌هایی همچون اثر بخشی، برخوداری همه اقشار از این اعتبار و حل کردن مشکلات مردم با برنامه ریزی منسجم و هدفمند توجه داشت.

فرماندار رزن گفت: یکی از مشکلات شهرستان رزن به ویژه در مناطق روستایی، کمبود زمین است که برای حل آن امسال اعتبار خوبی برای بازنگری در اجرای طرح‌های هادی روستایی پیش بینی شده است.

غفاری آثار، بهسازی معابر، توجه به حمل نقل جاده ای، اصلاح نقاط حادثه خیز، اجرای روکش آسفالت و خط کشی مسیر‌های مواصلاتی را از دیگر اولویت‌ها در توزیع اعتبارات شهرستان عنوان کرد و از تخصیص ۲۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات «ملی، استانی» برای تامین آب آشامیدنی بهداشتی مورد نیاز این شهرستان خبر داد.

نماینده مردم شهرستان‌های رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی هم از تأمین بیش از ۹۵ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی و مرمت قنوات این ۲ شهرستان خبر داد و گفت: این میزان اعتبار در مرحله اول برای بهسازی و مرمت ۴۶ رشته قنات تخصیص می‌یابد.

حسن لطفی با عنوان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید اطلاعات کافی از نحوه توزیع بودجه در دستگاه اداری خود داشته باشند گفت: برنامه ریزی مناسب برای جذب اعتبار و هزینه کرد اعتبار نیز باید توسط مدیران دستگاه‌های اجرای تدوین شود.

شهرستان رزن در شمال استان همدان قرار دارد.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.