امام جمعه مهاباد:

مقاومت مردم فلسطین ستودنی است

امام جمعه مهاباد گفت: مقاومت مردم مظلوم فلسطین در برابر نیرو‌های جنایتکار رژیم صهیونیستی برای آزادسازی قدس شریف جای تحسین داشته و بسیار ستودنی است.

ماموستا عبدالسلام امامی در آیین نماز جمعه این هفته مهاباد گفت: مقاومت‌های مداوم مردم فلسطین موجب عقب‌نشینی‌های مکرر رژیم صهیونیستی در حمله‌‎های اخیر شده است.  

وی با بیان اینکه مقاومت، استقامت و مبارزه تنها راه نجات مردم فلسطین از اشغال صهیونیست‌ها است، گفت: مبارزه مردم فلسطین با حمایت جهان اسلام و مقاومت باید همچنان ادامه داشته باشد.

امام جمعه مهاباد همچنین در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به رخداد‌های جاده‌ای روز‌های گذشته، ضرورت اصلاح و بازسازی محور‌های مواصلاتی منطقه را خواستار شد.  

ماموستا امامی همچنین با گرامیداشت روز جوان برخی از مشکلات جوانان در جامعه کنونی را برشمرده و گفت: اشتغال و مسکن مهمترین مشکلات جوانان است که مسئولان باید در فراهم ساختن آن برای این قشر تلاش کنند.

وی همچنین با اشاره به رشادت‌ها و جانفشانی‌های جوانان صدر اسلام افزود: جوانان ایران اسلامی که پرورش یافته مکتب نبی اکرم (ص) هستند همواره در صحنه‌های مختلف برای ایران اسلامی افتخار آفرین بودند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.