تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون های بسکتبال ایران و ترکیه امضا می شود

سعید ارمغانی در دیدار با دبیر فدراسیون بسکتبال در خصوص نحوه همکاری های بیشتر فدراسیون های دو کشور تبادل نظر کرد .

سعید ارمغانی در دیدار با دبیر فدراسیون بسکتبال در خصوص دانش افزایی مربیان بسکتبال و نحوه همکاری های بیشتر فدراسیون های دو کشور تبادل نظر کردند .

سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران به همراه دکتر بهلولی عضو کمیته پزشکی فدراسیون و مهران آتشی از اعضای کادر فنی تیم ملی بسکتبال با «سرهان انتالیالی» دبیر فدراسیون بسکتبال ترکیه در خصوص دانش افزایی داوران مربیان بسکتبال ، برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم های ملی و باشگاهی،همکاری در رده های سنی پایه و نحوه همکاری های بیشتر فدراسیون های دو کشور تبادل نظر کردند .

در این دیدار، پیراهن تیم ملی بسکتبال ترکیه به سعید ارمغانی اهدا شد. همچنین هدایایی به رسم یادبود از سوی دو طرف اهدا شد .

قرار است جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان نیز در آینده نزدیک در سفر به ترکیه با «هدایت ترک اوغلو» رئیس فدراسیون بسکتبال این کشور دیدار و تفاهم نامه همکاری امضا کند.

تیم ملی بسکتبال کشورمان با تلفیقی از بازیکنان تیم ملی بزرگسالان و ایران نوین دو بازی تدارکاتی را با ژاپن پیش رو دارد .

پرواز تیم ملی از تهران به استانبول و سپس به ژاپن خواهد بود و بر همین اساس و در فرصت توقف در ترکیه ، تیم ملی بسکتبال کشورمان یک جلسه ی تمرینی را سپری کرد و سرمربی تیم ملی هم با دبیر فدراسیون بسکتبال دیدار و گفتگو کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار